Televiziunea tampeste

Sa nu credeti ca titlul este dur. Este doar realitatea, de care ne ascundem mereu. Acest post vine ca raspuns la solicitarea Dianei:http://dianabocai.wordpress.com/2012/04/29/leapsa-cu-audienta/, unde se vorbeste despre ce ne enerveaza la TV. Ma deranjeaza ca (inca) este privita ca un instrument de educatie pentru generatiile viitoare. O, vai ce ineptie! Ma deranjeaza ca nu mai sunt profesionisti, ci doar oameni inchiriati cu ziua. Ma deranjeaza ca multimea cere si i se da. Dar noi??? Cu noi ce faceti??? Eu nu vreau prostitutie!!! Stiu, imi asum sintagma, si manifest simpatie fata de cei care considera. Ma deranjeaza comentatori de sport care se implica (prea tare) in cele relatate si mai ales in desfasurarea evenimentului. Ideea este ca sunt si ei oameni din interior si merg mereu la siguranta (fraza asta este pentru cei care stiu sintagma de la pariuri). Ma deranjeaza ca toti pun punctul pe „i”, dar uita sa precizeze ca este i-ul lor. Nici posturile de muzica nu pun urma de calitate in programe. Aceasi lume, cica vedete, oameni care sunt „machiati”, nu promoveaza nimic, doar pe ei insisi. Ma repet (fiindca am tot „Urlat” ) … E Trist!  Voi ce parere aveti despre Televiziune??? Chiar astept reactiile voastre:)

32 de gânduri despre &8222;Televiziunea tampeste&8221;

  1. Am exact parerea ta din titlu… Este o adunatura de paiate, de pitipoance si cocalari, de manelisti si alte „specii” din astea.

      • Cred ca au si ei dreptatea lor… uita-te numai la ce se vinde mai mult: Click, Can-Can si Libertatea. De ce? Pentru ca cea mai mare parte a oamenilor se intereseaza de silicoanele Biancai Dragusin si de ce voodoo mai face Zavo. Altfel ar cumpara Evenimentul Zilei, sau Adevarul sau ceva mai de Doamne-ajuta.

  2. Imi plac documentarele foarte mult. Desi stau in pat marea parte a timpului, nu m-am uitat la orice doar ca sa treaca timpul. Chiar daca unii oameni pot selecta, nu asa sunt copiii, care in mare parte copiaza ce este pe ecran. Rolul TV este sa dreseze, sa tampeasca, asa cum ai spus si tu. Sa dresezi un caine e una, sa dresezi un om e altceva, asta arata ca nu avem nici o valoare in ochii celor care-si inchipuie ca stapanesc lumea. WW II s-a terminat de ceva vreme dar experimentele pe oameni continua, si acum sunt mult mai perfide.

  3. Nu stiu tu, dar eu nu am mai pus ochiul in televior de ani de zile, acelasi emisiuni, aceiasi oameni care prezinta stiriile, in concluzie acelasi cacat ca si pana acum, numai ca mai nou i s’a adaugat si Biber plus cateva fenomene de genu. 😀

  4. Aceeasi parere ca si tine o am si eu, Radu.
    De aceea, in ultimii patru ani l-am deschis cel mult de zece ori si doar la o emisiune recomandata de prieteni si sa vad in direct Concertul Extraordinar de Anul Nou de la Viena, pe care nu l-am ratat niciodata pana acum inca de la varsta de noua anisori, asta intotdeauna pe intai Ianuarie!
    O zi frumoasa iti doresc, Radu! 🙂

  5. In general emisiunile informative si dezbaterile politice sunt de foarte proasta calitate.Reporterii culeg niste informatii despre evenimente care lor li se par importante si noi acasa trebuie sa urmarim cu totii, fiecare in casa lui, ce a crezut unul ca e stire .
    Categoric tampeste. De altfel eu in afara de filme si cate un documentar pe canale realizate de straini nici nu mai urmaresc.

  6. Cred că într-adevăr sunt rare lucrurile la care merită să te uiți la televizor. Totuși, ceea ce vedem la televizor nu e întotdeauna ipocrizie, cred că e chiar realitatea noastră, aia pe care o vedem și pe străzi, și cu care ne confruntăm în fiecare zi…Până la urmă, nici internetul nu e foarte diferit de televizor. În plus, cred că e bine să fii mereu un om informat.

    • stiu ca oamenii care ar trebui sa ne ofere acea realitate, „umbla” foarte mult la ea, pentru a dramatiza/a face senzationalul, adica pt amaratele alea de puncte de raiting:)

      • Criminalii, hoții, sărăcia, bolile, traficul. Toate astea sunt reale. Senzaționalul apare cred eu doar la categoria monden, scandal. Și dacă nu vrem, nu ne uităm…

  7. Pentru mine , postul „neprihănit” rămâne Discovery 😀
    în rest vedem reclame idioate care n-au nicio legătură cu produsul promovat , reportaje de știri unde se vorbește doare de politică sau crime și violuri , filme difuzate cred că de 10 ori pe același post , „emisiuni” unde se ceartă câte 3 paparude și se înjură de-ți vine să spargi tv-ul , pe Oana Zăvoranu care vorbește de nunta soțului sau pe Dan Diaconescu care protestează în continuu . Ăntr-un cuvânt , televiziunea din Ro este de cacao 😀

  8. Din toate motivele de mai sus am incetat sa mai privesc la tv…. pt mine a ajuns o piesa de mobilier, pe care o sterg din cand in cand de praf :))

  9. in romania se traduce prin televizuina nu televiziune. atata timp cat actionarii posturilor tv sunt membri si, mai mult, sefi ai partidelor politice interesul economic primeaza prin mediul politic si nu printr-o politica centrata pe telespectator.

  10. Pe cand aveam 8 ani, exact in perioada in care desenrele animate inca mai erau doar in engleza si unde priveam cu drag duminica dimineata „abracadabra”, parintii mei au luat o decizie dureroasa. „de azi inainte, fara TV”. Si iata ma la 21 de ani facand licenta pe televiziune.pacat ca nu le pot multumi pe aceasta cale pt decizia buna pe care au luat-o. Nu cred ca sunt intru totul de acord ca „multinea cere, TV ofera”. Daca e exact invers? Estevorba de o alegere pe care fiecare o face. Te uiti sau nu te uiti la TV. Tu esti celcaredecizi viitorul mass media, tu ai telecomanda in mama. Totul cred ca se rezuma la educatie. Virgiliu gheorghe- must read despre tv:)

    • bey,mie nu mi a interzis nimeni tv-ul, am facut o singur, e decizia mea si pt asta exista telecomanda(ma refer la sensul conotativ) si iata-ma implicandu-ma(desi sper sa nu) in mass media si exprimandu-mi URA fata de o parte semnificativa a ei:) De acum voi „urla” asta profund, poate se intampla si altceva decat circul asta mediatic:) Merci mult pentru vizita si comm:)

  11. Salut. Merci de invitatie. Intr-adevar, frumos articol.Parerea mea sincera:
    Televiziunea nu e fundatie de binefacere. Asadar se ocupa cu facutul bani – fiind o societate comerciala. Plecand de la premisa asta, orice se transmite in eter, are legatura cu interesele strict pecuniare.
    Hai sa plecam de la urmatorul calcul logic. Ei au nevoie ca noi sa ne uitam. Pentru ca noi sa ne uitam, ei produc programe care plac majoritatii – pe care o catalogheaza drept ‘target tinta’. Odata ce targetul lor beleste ochii la ecran, lor le cresc audientele. Crescandu-le audientele, companiile care vand diverse produse unui segment de populatie asemanator cu cel care urmareste programul respectiv, cumpara spatiu publicitar la acel trust media. In felul asta le vin lor banii.
    Eu unul am incetat de multa vreme sa mai am asteptari cu privire la ceea ce mi se ofera la tv. Si asta pentru ca ma aflu intr-un target de nisha, pentru care nu exista interes. Nu-mi plac manelele, emisiuni cu tzigani, nu urmaresc Nevasta pentru fiul meu, Burlacul, Aurolacul sau cum ma-sa le zice. Insa cei care se uita la ele sunt in numar mare, iar numarul asta mare, le aduce bani multi celor care produc programele.
    Asa ca daca nu te regasesti in ce privesti la tv, welcome to the club! Torente ftw, filme, mmorpg-uri si cam atat despre indoors fun. Pe langa sex, evident.
    Insa cea mai nasol lucru ar fi sa te lamentezi. Da-i naibii, catalogheaza-i drept bijnitzari, da-ti seama ca nu te incadrezi in gloata care-i finanteaza involuntar si asta e….

    • merci pt comentariu: adevarat total, eu stiu ca asa se intampla, crede-ma stiu, doar spun ca tot ei sunt cei care ne prezinta nivelul al dracu de slab al educatiei noastre…Adica ei ne obisnuiesc asa, ei ne critica…stiu, ti-am zis, toate ratiunile dupa care se ghideaza si cum fura emisiuni de afara, formate mai corect spus, dar am vrut si sa ofer un motiv pentru care ajungem, nu de putine ori, sa fim catalogati in diverse cercuri drept incluti si prosti.

      • Pai suntem catalogati oricum ar fi, atata timp cat face rating. Daca maine ratingul se face laudandu-ne, fii sigur ca suntem cei mai frumosi. 🙂 Ii doare-n fund de orice urma de morala. Ei nu dupa etica profesioanal se ghideaza, ci dupa fosnitul bancnotelor. 😀

Lasă un răspuns

