Liniste in nimic

nimicurile au spalat totul
dintr-un singur val,
apoi isi declarau zambetul
alimentat de paharele de alcool
… ele storc bucuria cuvintelor
ramai un film mut destinat nevazatorilor
iar mesajele se pierd intre tine si restul,
intre voce si privire
doar incurca jocul
fiindca targa de salvare servea un pahar
linistea doare cand e prea multa inecata
in dorinta timpului sub dusul zgomotelor exterioare
o singura voce te mai chema
…dar se simtea murdara
asa ca a intrat si ea sub dus.

Inscrisa la „Life in picture” . Gasiti aici: http://costin-comba.blogspot.com/2012/05/zellia-fashion.html mai multe.

7 gânduri despre &8222;Liniste in nimic&8221;

  1. […]       Felul în care începem uneori lepşele îmi aduce aminte de un sticlar la examenul pentru schimbarea categoriei. I s-a cerut să descrie procesul de fabricare a unei piese din sticlă, iar el, nepriceput, a povestit cam aşa(reţineţi că vorbea despre o piesă din sticlă) :  A o scoate, o nivelează, suflă puţin în ea şi i-o dă lui B. B o bagă iar, mai pune peste, o nivelează, suflă în ea, o bagă în formă şi i-o dă lui C. C o sparge la gură şi i-o dă lui D. D îi încălzeşte gura şi i-o nivelează, apoi i-o dă lui E, să o bage la căldură.         Aici aveţi un filmuleţ care vă arată despre ce este vorba:Google: Fabrica de Sticla Limar- Glass Factory.      Am luat leapşa de la Emil, care o avea de la Otilia.Sunt… abia trezită din somn.Aş vrea… să mai am 20 de ani.Păstrez… florile primite de la soţul meu de 8 martie.Mi-aş dori… un calculator doar pentru mine.Nu îmi place… să fiu frunză în bătaia vântului.Mă tem… de cutremure.Nu pot să înţeleg… de ce uneori nu îmi lăsaţi un semn că aţi trecut pe aici?Aud… nişte vecini care se ceartă pe scara blocului.Îmi pare rău… ! Oare?Puţini oameni… mănâncă fructele folosind tacâmuri.Îmi place… Discovery Channel.Nu sunt… deloc sofisticată.Cânt… oribilll.Joc teatru… doar în cazuri extreme şi atunci iese prost.Niciodată… nu voi înceta să sper.Văd… că s-a înnorat, probabil va ploua.Rar… este antonimul lui des.Plâng… dacă rămân fără ţigări.Am nevoie… de linişte, dă muzica mai încet!Ar trebui… să nu mai zâmbesc ca proasta la monitor.      Să vină la preluare : Aura, Găbiţu, Florin Rusanu, Raluca, Addicted, Rozy, Vali, Aniela, Alyz, Albastru, Gabi, Radu, Silviu, Ionela, Pumpkin Pie, Ratzone,Sebi şi Spanac. […]

Lasă un răspuns

