Decizii bune

Inspirat de tema lui Liviu Mihaiu, va intreb: voi ce decizii bune ati luat in viata??? Nu de alta, dar poate mai invatz si eu cum se face.  What good choises you make  in life??? Maeby I”l learn from you how I should do! Multumesc:)

16 gânduri despre &8222;Decizii bune&8221;

    • Itidau dreptate si eu am facut la fel .Instinctul nu te inseala niciodata …cea mai mica ezitare poate duce la esec.
      Faptul ca sunt unde sunt ,ca am o relatie stabila de 12 ani (fara a fi casatorita) ,faptul ca am un job care-mi place si la care ma duc cu drag ,nu arata altceva decat ca am luat decizi bune.
      Iti mai vand un pont: destinul este consecinta alegerilor noastre ,deci….bafta in alegerile ce le faci!

  1. De departe cea mai bună decizie pe care am luat-o în scurta existentă de altfel,a fost cea de a nu mai lua decizii pripite. Orice lucru trebuie gândit..”la rece” :))

Lasă un răspuns

