Intrebarea zilei(de seara)

Noi invatam in timp sau timpul ne lasa sa-l invatam???

Astept reactiile voastre. Mi-ar face placere, de fapt, sa le citesc:)

P.S. aveti una bucata imagine care nu necesita comentarii. De aici: http://www.ioanabudeanu.com

28 de gânduri despre &8222;Intrebarea zilei(de seara)&8221;

  1. cred ca timpul ne lasa sa-l invatam , sa il masuram , sa il aflam. Timpul e enitate , un papusar ce ne dirijeaza toate miscarile . Nu putem exista inafara lui . Caci ce ar fi omul fara timp ? Tot ce stim se afla in bratele timpului ;

    poate mai reivn cu ideei maine. la ora asta nu prea percutez cum trebuie.

  2. noapte faina 😀 sa mai pui probleme de genu acesteia . Nu stiu de ce dar ceva imi spune sa ti-l recomand pe Sorescu pentru ca , eu cred , ca te-ai regasi in el .

    • recunosc … nu prea am incercat..o s-o fac…
      am mai pus si voi mai pune…in mintea mea exista 100 de intrebari de genul asta intr-o singura ora…poate mai multe:)

  3. „Timpul e ucigasul perfect,
    Omoara tot, omoara toate sentimentele care ne-au zdruncinat vreodata,
    Omoara ura, omoara iubirea.
    Nimic nu mai ramane…
    De parca nu ne mai vrea Universul.
    Timpul imi sterge amintirea, imi sterge simtul, imi sterge versul,
    Imi schimba chipul, vietii fura sensul, risipeste stresul
    Se ia de noi toti
    Si-n urma lui nu mai raman nici chei, nici porti „……….cam asa incepe o piesa a trupeu Veritasaga – Ucigasul perfect 🙂 eu zic ca invatam in timp, doar ca timpul fuge prea repede…

  4. Sunt doua feluri de timp: timpul subiectiv, al tau, de care uzezi in modul in care iti place, care trece mai repede sau mai incet, in functie de tine, si timpul obiectiv, asta in care se scurg vietile tuturor oamenilor, infinit, pe linia caruia ne construim in mod egal trecutul, prezentul si viitorul. Tu inveti in timp (subiectiv) si timpul (obiectiv) te lasa sa inveti. Asa cred eu…

  5. Timpul ne lasa sa’l invatam…de aici si expresia „timpul o sa vindece tot”..o ne invete cum sa trecem peste si toate o sa fie privite altfel dupa o noua „lectie”.

  6. Timpul ne invata pe noi sa-l urmam asa cum a fost dat sa fie. Cat despre imagine imi aminteste de marea de nori, un fenomen superb care mi-a fost dat sa-l vad acum ceva ani.

Lasă un răspuns

