Reforma Sanatatii 2012

In cateva zile va fi votat proiectul final al reformei santatii pentru care FMI a aprobat deja bugetul. Pentru aceasta reforma va trebui un numar semnificativ de persoane. Daca cineva doreste sa faca parte din echipa mea si sa castige bani in functie de implicarea sa, trebuie doar sa isi doreasca. Acesta este un lucru facut de o persoana cunoscuta de catre voi, eu, care exist si am aceasta identitate: Radu Cirstea(ratzone). Aceasta reforma necesita doar bloggeri indiferent de activitatea lor. Pentru cine vrea sa citeasca mai mult despre asta: unici.ro, si mai sunt aici multe informatii despre campanie. Acesta este site-ul companiei: saveclub.ro. Aici sunt informatii folositoare pe care vi le pun la dispozitie despre desfasurarea acestei reforme: salveblogroll.unici. Eu am participat la conferinte deja si treaba se pare ca este pe bune. De asemenea, este pentru prima data cand ma implic in asta, fiindca nu credeam DELOC in ceea ce se intampla cu astfel de reforme. Dar acum, usor-usor incepe sa prinda contur. Inscrierea de 67 lei e SPONSORIZATA de coordonatorul meu daca esti BLOGGER si intri acum in echipa mea . Cititi dsp asta, cautati dsp MLM(multi level marketing) si luati o decizie. Reforma dureaza relativ putin. Cine nu se mobilizeaza, pierde. Stiti cat de greu se produc lei astazi. Decizia e a voastra. bye:)

2 gânduri despre &8222;Reforma Sanatatii 2012&8221;

Lasă un răspuns

