Gandul de mijlocul saptamanii

Papilele gustative devenite infailibile de prea mult timp in amarul asta tanjesc dupa frumos cand totul este puternic jegos, unde scriitura pura nu prinde nici macar banca de rezerve a economiei de rang mediu. Ce sa faci cand dominatia este nevazuta, iar ceea ce vezi poarta cromatica de bisnitar??? Lamentarea a devenit, tot de prea mult timp, o arma fara gloante asezata meticulos intr-un raft prafuit de atatea luni. Discrepantele incarcate de influente interesului ascuns distrug clasa de mijloc. Ele sunt de fapt un dictator, iar asta inseamna ca avem democratie cu dictator. Cum se poate asta??? Astept cu MARE INTERES reactii…

6 gânduri despre &8222;Gandul de mijlocul saptamanii&8221;

  1. Totul se poate, sa stii
    Regule se incalca, regulile se uita
    Te-am adaugat la mine in BlogRoll fiindca scrii bine si imi place
    te poti gasi pe goodgamefelicia [.] word press [.] com
    🙂
    Super blog
    –Cu drag, Felicia

  2. Vreau sa te anunt ca am facut o chestie

    Am creat primul meu joc, CU MANUTA MEA se numeste Hotel „Paloma Roja”

    Esti un roman, somer care e nevoit sa emigreze in Mexic unde incepe sa lucreze pentru traficantii de DROGURI.

    Intr-o noapte ploua torential si tu ramai fara tigari. TU alegi ce vrei sa faci si jocul are peste 7 finaluri DIFERITE.

    Nu trebuie sa il descarci, il joci direct de pe net. Nu-ti pun link-ul aici ca ma baga la spam 🙂
    Daca vrei sa il joci intra pe blogul meu GoodgameFelicia (wordpress) si vezi ca ai link acolo (pe prima pagina)

    –Cu drag, Felicia

Lasă un răspuns

