Muzica in tacere

E o frantura dintr-un vers care a inceput sa domine toate gandurile mele. Parca as vrea sa fac o muzica pe care doar eu sa o aud si de care sa nu imi fie teama daca rasare pe un teren minat.  Acum, cand multe stagneaza, tobele se impreuneaza agale si imi injecteaza teama de a mai face inca un pas pe covorul de gheata. Fiindca gheata are caracteristica de a se sparge subit, ramane cel mai bun termen pentru comparatia subinteleasa de proiectia propriei realitatii in climatul nedefinit. Cand toate tac in ritmul lor, nu-mi ramane decat sa „ascult” muzica in tacere.

3 gânduri despre &8222;Muzica in tacere&8221;

Lasă un răspuns

