…azi nu merit sa-mi zambesti

azi nu merit sa-mi zambesti

desi creierul meu afumat fara

se impusca

mi-ai interzis sa imi dau jos vesta

dar…

noaptea din sufletul meu scrie

cu litere intoarse

simbolurile fericirii unui amar cufundat in ocean

cand lumea respira prin plamani de sticla

in mine incolteste putrefactia

in raport opus cu existenta  suspiciunii

ca sansa de a ma intreba despre cum e sa-ti ramana doar asta

sa ramana doar o umbra ce-mi cuantifica urma…

2 gânduri despre &8222;…azi nu merit sa-mi zambesti&8221;

Lasă un răspuns

