Coperta volumului meu! Reactii va rog

33 de gânduri despre &8222;Coperta volumului meu! Reactii va rog&8221;

  1. Ma bucur sa vad aceasta coperta! Cunosc sentimentul minunat, desi, e drept, au mai trecut niste ani de cand l-am trait. Felicitari! promovare frumoasa cu oameni faini! Si nu uita sa-ti pastrezi tie cateva(mai multe) exemplare, vor veni oameni in viata ta mai tarziu carora vei dori sa le-o daruiesti, si nu vei mai avea de unde;) Cat depsre coperta, iti recomand sa maresti blurr-ul la imaginea de fundal, ai nevoie de titlu mai vizibil, mai atractiv. In aceasta forma risti ca oamenii sa nu tina minte numele volumului, pentru ca detaliile de pe foto sunt prea puternice. In plus, nici culorile fontului de la „de nimicuri” nu sunt clare, nu e o compozitie curata. Vai, de ce momente faine mi-ai amintit! Carticica mea o gasesti pe net, are o coperta mai vesela, recunosc, iar daca ar fi sa recomand o colectie de poezie cu coperti faine ar fi de le Herg Benet http://www.hergbenet.ro/.Sper ca ti-am putut fi de ajutor! Mult succes la lansare si omeni frumosi care sa o citeasca cu drag!

Lasă un răspuns

