Oficial

E oficial. A apărut. Acesta este volumul de debut al meu, de atâta amar așteptat. Conține 113 creații și sper să placă. Dacă nu, eu rămân la fel. Mulțumesc naturii că mi-a dat plămâni în care să-mi injectez dulceta literaturii. Mă puteți găsi aici pentru orice informație: http://www.facebook.com/radu.cirstearatzone .coperta

46 de gânduri despre &8222;Oficial&8221;

  1. Felicitări! Am simțit bine, când am specificat că deții sensibilitatea și finețea necesare!…s-ar părea că pentru orice! Bravo!
    Paharul pe jumătate are două ”conotații” – jumătate plin, jumătate gol…Te rog, zâmbește mai des și vezi că partea plină a paharului dă savoare, culoare și-un sentiment mai plăcut…

      • Atunci, speranța într-un zâmbet fin, fluturând pe buzele-ți crispate?!…Am învățat să zâmbesc …și nu mi-a fost deloc ușor, dar m-a ajutat zâmbetul meu, zâmbetul celor din jurul meu…Cine știe?!…

      • E imperios necesar să ne facem timp pentru noi, pentru sufletul, inima și cugetul nostru!…și puțin pentru cei cărora le pasă cu-adevărat de noi!…
        Îmi vine-n minte un vers: ”Trebuie să scormonești cu mâinile-n urât pentru a descoperi frumosul!”
        …Cât adevăr!
        Greul îl ducem tot timpul cu sârg și îndârjire, iar fericirea e atât de ușoară, ca un fulg, că nici nu știm când să-i spunem ”Bine-ai venit!”…c-a și plecat, ne-a distras și ne-a afundat în neant…dar trebuie să fim precauți s-o căutăm, s-o găsim și s-o fructificăm…
        Nu-i simplu, chiar dacă marii filozofi menționează de secole că viața-i simplă, dar noi, prin structura interioară, o complicăm… E drept!…
        Somn lin, vise colorate și gânduri cât mai senine!
        …Și totuși, îmi amintești de mitul lui Sisif!…

      • am făcut o paralelă între mitul lui Sisif(cazi, te ridici) și lipsa zâmbetului…o paralelă cu câteva puncte comune…
        hahaha, un zâmbet discret?!…nu-l văd…din cauza ceții!…

Lasă un răspuns

