„acum n-am cum sa mor, n-are ce sa ma doara…”

Aș vrea să pot să cred ce-am crezut odată
Aș vrea să te revăd măcar odată
Și aș mai vrea să fiu din nou copil
Să fie totul mai puțin dificil

Ia-mă în brațe și bagă-mă-n pat
Ce contează că acum sunt bărbat?
Spune-mi o poveste și fă-mă să plâng
Și zi-mi că mă iubești chiar și-așa nătâng.

Mă gândesc la tot ce-a fost când era bine
Da, mi-aștept acuma trenul care nu mai vine
Ascultă vântul cum urla afară
Mi-aș trăi toată viața până diseară!

Aș vrea să pot să cred ce-am crezut odată
Aș vrea să te revăd măcar odată
Și aș mai vrea să fiu din nou copil
Să fie totul mai puțin dificil.

Robin – vanatoare regalarobin

3 gânduri despre &8222;„acum n-am cum sa mor, n-are ce sa ma doara…”&8221;

Lasă un răspuns

