nu ma caut fiindca nu stiu unde

azi m-am intrebat. sigur ca am facut-o fara speranta, dar am facut-o. raspuns mi-as dori al dracu de tare sa am dar nu am. asta este fiindca nu am cum sa fiu decat eu. pentru asta imi pare rau. e mereu o dilema acuta vizavi de identitatea mea, e grav sa nu stii cum si unde, ce si de cat timp, pentru ce si pentru cat… dar e in zadar faptul ca stii sa iti pui intrebari e doar o rana care nu se vindeca… deci nimeni nu iti va lua locul in salon vreodata… trecem sau peste asta/??? trec sau nu peste asta??? cred ca pe linia asta de pasi nu ma stiu, doar ma caut neincetat… doar vreau ca amintirile din generala sa ma poarte acum (cu referire la o chestie personala de care vreau sa ma ocup< bineinteles pt alcineva)… eu chiar daca am fost aici, cine stie din ce colt a scris subconstientul meu… da, el care nu face corect diferenta dintre cine, cand si cum este…

Un gând despre &8222;nu ma caut fiindca nu stiu unde&8221;

Lasă un răspuns

