povestile din spatele povestilor

cred ca povestile devin pretexte. motive pierdute in buzunare. descusut ca al meu. tocmai mi l-am amintit. din el curge amarul. sa trecem peste ca avem de facut curat in spatele povestilor. in spatele lor suntem noi. tot ceea ce nu ajungem sa fim. tot ceea ce nu indraznim sa cerem. tot ceea ce, in lumina soarelui, se zbate si moare. speranta, dar nu este despre ea. vointa de a spera e tot de acolo. vointa de a accepta existenta sperantei. vointa de a vedea creatia ca pe o speranta. sau de a spera ca prin creatie avem dreptul la ea. tocmai cred ca am spus o poveste. asta imi aduce aminte de povestirea in rama. a fost demult cand era biletul meu de autobuz. si nu calea de a cere voie sa cobor din el pentru cateva clipe. sa revenim. in spatele lor zac trupurile noastre care au baut din otrava aceea… si otrava aceea e metafora…povesti

Lasă un răspuns

