vineri s-a rostogolit de doua ori deja…

sunt un om care isi tine pistolul in sertar fiindca nu stie cum sa il foloseasca. cand am incercat sa invat cum sa-l folosesc, cineva a avut grija sa mi-l smulga din mana si sa ma pedepseasca temporar. totusi, nu i-a schimbat locul. e in acelasi sertar care, intre timp, mi-a devenit prieten. si imi e prieten mai ales noaptea cand putem vorbi acompaniati de cateva pahare. probabil ca sunt mai multe, dar eu imi aduc aminte doar de cateva. si oricum cine poate stii?! poate doar luna pe care mi-e teama sa o intreb. de fapt, nici macar nu pot sa o privesc. e completa. cineva spunea ca e speciala. a fost nevoie sa completez. „speciala” si „completa” in acelasi context inseamna interzis pentru mine. ziua nu putem vorbi. parca nu ne cunoastem. ea2 a credea ca luna s-a ascuns. creatorii de sperante au replicat ca e doar temporar. atunci as fi adaugat cate ceva dar era prematur. inca e.  sunt ingrozit de gandul ca nu stiu in ce masura i-a ramas soarele. nu pot sa n-o fac, nu pot sa nu port lupta asta interioara. si groaznic de tarzie. si sufocant de dependenta. vineri s-a rostogolit de doua ori deja de cand am hotarat sa folosesc pistolul…

p.s. cu siguranta apare in „note fara destinatar”, intr-o forma sau alta. enjoy:)

Un gând despre &8222;vineri s-a rostogolit de doua ori deja…&8221;

Lasă un răspuns

