ochii din oglinda

oricum nu as fi putut sa plec. vedeam drumul inapoi. gandul putea fi pus intre gratii dar privirea nu. prin ea ma hraneam mereu. 24 de ore infometat. am intrat in baie cu o lama de ras. mi-am decupat ochii unul cate unul. erau atat de speriati. aproape ca ma implorau sa nu fac asta. sunt atatea x-uri intamplatoare in oglinda. sunt doar urmele lor. nu au meritat niciodata sa vada zambetul. am dat drumul la apa si curgea impreuna cu bucatele din ei. i-am zdrobit. ei m-au zdrobit. incercam doar sa platesc o datorie. nu am vrut sa platesc in rate. puteam sa mor si cine ar mai fi platit ratele??? acum zambetul nu mai ucide. moartea zambetului are un parfum nou. nu-mi dau seama ce este. nu stiu nici cum se numeste fiindca nu pot vedea ce scrie pe eticheta…

5 gânduri despre &8222;ochii din oglinda&8221;

Lasă un răspuns

