cine suntem noi???

in majoritatea diminetilor nu ma pot ridica din trecut ca sa traversez prezentul. nu cred ca m-am gandit prea mult sa traversez. sunt atat de greu, atat de plin de gunoi, incat obosesc doar cand ma gandesc sa ma ridic. acum invat sa zac in propria balta de sange. sangele e dulce si de asta raman. sangele ma agita constant si vrea sa ii vorbesc tot timpul asa ca ma trezeste de fiecare data cand linistea il sperie. mereu ma intreb de unde atata sange. nici macar nu m-am putut ridica sa vin sa-ti cer din sangele tau. stiu ca avem aceeasi grupa. am intuit asta fara sa gust. cand stii dinainte devine putin probabil ca sa mergi inainte. daca iti imaginezi dinainte cum va arata „inainte”, cu siguranta ramai fix acolo unde esti. doar un punct fix. nicidecum stabil. cum sa fii stabil cand nici macar nu poti reprezenta granita propriilor tale zile…

5 gânduri despre &8222;cine suntem noi???&8221;

  1. ” Cine suntem noi ” ?
    Noi suntem ceea ce gandim si facem !
    Inaintea confruntarii fotbalistice si propagandistice
    ROMANIA-Ungaria,
    o clipa de destindere :

    Forza ROMANIA !!!
    Aliosa.

  2. să nu-ți vină să crezi, dar nici în ziua de azi nu-mi știu grupa de sânge, să-mi fie rușine. se poate să nu mă fi interesat niciodată, fiindcă azi sunt mâine nu, poimâine iar uit să mai fiu, e un joc nenorocit care mă fascinează. așa că n-o să știu de multe ori ce sunt, cum sunt, ce mă face să fiu, de unde până unde toate astea. să nu te-aștepți să mă vezi prinsă-n trecut că mie-mi place acumul.

Lasă un răspuns

