nu te-am atins nici macar cu un degetel

stii, mi-ai dat sa beau fara sa ma imbat

cand aveam nevoie s-o fac

fara sa-mi dau seama ca nu beau

trebuia sa vin beat ca sa nu ajung beat

dar n-am facut-o si acum m-as imbata

ca sa fii fost beat

dar am spart sticlele dupa ce am crezut ca m-am trezit

fara sa stiu daca am fost beat

sperand ca am fost beat

caci tot ce-mi aduc aminte e

nu te-am atins nici macar cu un degetel

7 gânduri despre &8222;nu te-am atins nici macar cu un degetel&8221;

Lasă un răspuns

