fatalul vineri 13

1. Tupac-13 septembrie. muzica se aude. nu poate fi ingropata niciodata. sa ascultam, daca de inteles nu poate fi vorba. 2. azi am inteles ca eu nu sunt de aici, eu nu pot sta la masa cu voi. azi nu mai este o metafora. azi e o comparatie cu maine. si nu una subinteleasa, ci una continua. o gaura, daca ma gandesc mai bine, care se adanceste. gaura e asemanatoare cu departarea mea de azi, de ieri, de voi, cei cativa si cei toti. cu cat cred ca am inteles mai bine, cu atat gaura se adanceste. cu cat se adanceste, cu atat ma cheama mai tare. doamne ce voce determinata are…trebuie sa ma duc…

2 gânduri despre &8222;fatalul vineri 13&8221;

  1. Dacă nu eşti de aici, de unde eşti şi de ce? Glumesc.
    Aziul nu îl poţi compara cu mâinele, pentru că mâinele e al neîntâmplatului, al neînceputului, nu e urmarea unei necesităţi ci a unei incertitudini, de-aici spaimele unora când cad în ei.

Lasă un răspuns

