sa-ti spun

sa-ti spun ce vreau e ce nu pot

sa pot e tot ce nu pot

cand spun nu ma asculta decat cateva sticle haotice

suport pentru ceata din minte

cand spun nu imi aduc aminte ca nu s-a intamplat

cineva mi-a mutat patul langa oglinda si a uitat sa-mi spuna

reflexia imaginii de dupa ma face sa cersesc ultimul pahar

curios e ca sticlele sunt la fel

iar in pahar nu-i decat apa…

 

2 gânduri despre &8222;sa-ti spun&8221;

  1. aseară am vrut să-ți scriu ceva/ să-nșir acolo vrute și nevrute
    pe care mai târziu să le neg/să zic că eu niciodată nu… / etc/ ai prins tu ideea.
    aseară am vrut să-ți zic că tot ce pot e să nu pot și o să-ți pară fără sens toate astea
    deși nici eu nu știu când/ cum au început
    aseară am vrut să…
    și m-am oprit speriată nu de ce mi-ai fi scris tu,
    ci de ceea ce aș fi putut eu înțelege și de reacțiile mele
    vezi tu/ nu de tine mi-e frică
    de mine.
    și e cumplit
    acum îmi pun ochii în borcan pe noptieră
    să se odihnească și ziua și noaptea
    și peste o vreme, își vor regăsi locul
    o să încerc să văd totul altfel
    altfel
    mereu altfel
    ține de timp
    știu eu că o să iasă
    n-are de ales.

    • acum mi-am dat seama ca sunt un betiv care uita sa plateasca. daca datoria e aceasi vreau sa stii ca mi-e frica sa vin pentru ca as mai bea sau pahar sau poate zece si ti as spune ce nu am curaj

Lasă un răspuns

