chestiune de timp

acea chestiune de timp

devine o chestiune fara timp

cand suportul nu mai e timp

acea cutie cu sperante

e o chestiune de timp

pana n-o sa mai speri ca n-o poti deschide

si din timp faci o chestiune de fiecare data cand pleca fara tine

si chestiunea o astepti un timp ca sa realizezi

ca e o chestiune de timp pana cand vei renunta

6 gânduri despre &8222;chestiune de timp&8221;

  1. Citindu-ti poezia mi-am adus aminte de singura poezia pe care am publicat-o pe blog in 2010, se numeste „Obsesiv” (scrisa in 2001). M-am jucat la fel ca tine…
    Imi place cum ai scris-o, mi-a ramas intiparita…si acum tot repet „e doar o chestiune de timp…”

Lasă un răspuns

