Ca sa nu-mi traiesc viata, am ales sa scriu!!!

Cuvinte. Articulate sau nearticulate. Pedeapsa sau har. Metoda de a ramane in viata sau de a iesi din viata. Bine ati venit in mintea mea intr-o mahala pe-o canapea de catifea (C.I.A.).  Sunt condamnat sa fiu un nimeni. Un nimeni credibil. Existenta mea este dependenta de cuvinte, de litere intoarse, de cuvinte nepotrivite, de imaginile si sunetele formate, de creatie, de reverie, de starea de nestare. Existenta mea este dependenta de simbolurile sale. Simt ca asta e singura solutie, ca doar asta trebuie. Daca nu scriu, nu exist. Dependenta mea imi da libertate. Libertatea este in mintea mea. Eu scriu in minte. Nu ma pot opri. Nu ma pot opri pentru ca as inceta sa mai exist. Timpul trece doar prin ceea ce scriu. E singura perceptie pe care o am asupra lui. E singura perceptie care ma abate de la gandul ca viata este o tarfa autentica. Tot ce incerc sa fac este sa imi scriu alta peste ea. Calea cea mai buna de a trece prin viata asta este sa-mi scriu alta peste ea chiar in timp ce aceasta ma devoreaza. Viata este un animal de prada, iar cea mai buna ascunzatoare este scrisul. Simt ca asta trebuie sa fac. Mereu am simtit asta. Daca nu faci ceea ce trebuie, vei muri din ceea ce nu trebuie. Cuvintele sunt pedeapsa mea, dar in acelasi timp reprezinta si singura solutie la aceasta pedeapsa. Nu sunt inca ce vreau sa fiu, sunt doar ce pot. Scriu pentru ca doar asa ies din mine pentru a fi cu mine ca sa-mi pot prezenta radiografia completa a tuturor organelelor. Scriu pentru ca ma fascineaza apropierea fata de moarte, departarea fata  de viata, sensibilitatea intunericului si duritatea luminii. Ele sunt tentatii permanente.

Placerile noastre nevinovate sunt cele mai pure tentatii. Ele sunt atat de diferite incat ne aduc aproape. Ele ne dau o identitate. Ele ne fac unici. Imi plac oamenii cu obsesii. Acum va invit sa vedeti un film distribuit de Roimage, „Tentatii (i)rezistibile, in care se prezinta povestea a trei dependenti de sex. Este o comedie care trebuie vazuta. Este o lupta cu dependenta, o lupta imaginata ca o aventura, pentru ca altfel nici n-ar avea farmec. Am auzit cuvinte frumoase despre dependentii de sex din aceasta pelicula: Mark Ruffalo, Tim Robbins, Gwyneth Paltrow, Josh Gad, Joely Richardson si Patrick Fugit. Imaginea dependentei de sex pare tentanta in orice context. Eu v-am oferit contextul. Voi trebuie sa gasiti remediul. Tentatii (i)reversibile/Thanks for sharing s-a lasat devorat din 4 octombrie. Este o comedie care asteapta sa fie gustata de cei care au simtul umorului dar si de cei care ar vrea sa-l aiba.

P.S. Acest articol este scris pentr SuperBlog 2013!!!

tentatii

4 gânduri despre &8222;Ca sa nu-mi traiesc viata, am ales sa scriu!!!&8221;

Lasă un răspuns

