Comunicare in geanta.

Noi suntem atat de strangatoare. Pe cat suntem de strangatoare pe atat suntem de risipitoare. Mi-as dori sa fim in siguranta atunci cand doamna mea ma lasa sa imi port singura de grija. Mi-e atat de frica sa stau singura pe un scaun cu toate acele priviri indreptate spre mine. Toti vor sa ma deschida, toti vor sa devoreze ce port cu mine! Sacalii!

As vrea sa am parola si doar doamna mea sa o stie. As vrea sa fiu cu ea tot timpul dar sa nu mai atarn pe umar, ci sa fiu mult mai mica, mai cocheta, si sa pot fi tinuta in mana tot timpul. Urasc oamenii care ma lovesc cu cotul sau cu orice alta parte a corpului. Ma simt atat de folosita. Atat de impinsa in si din toate directiile. Uneori ma simt atat de uitata… Va spuneam ca as vrea sa am o parola. Vreau sa ma pot deschide doar celui care o cunoaste. Vreau sa insemn mai mult pentru doamna mea decat o fac in acest moment.  Uneori as vrea sa ii vorbesc direct, nu indirect asa cum am fost creata. Vreau sa comunic si sa ii spun toate obiectele pe care le port cu mine atunci cand isi cauta ceva. Vreau sa am personalitate, nu doar sa dau personalitate. Nu vreau sa fiu o persoana pentru ca oamenii au atatea probleme, atatea prejudecati si atatea deosebiri. Sotul doamnei mele ma desface in fiecare seara si incearca sa vada daca am vreun obiect nou sau daca portofelul are alta „greutate”. E scarbos. Vreau sa am parola ca sa il pot opri. Si pe el dar si pe ceilalti. Ma bucur foarte mult cand doamna ma duce in magazinul Reeija, locul de unde m-a luat si locul care are propria chemare. Pielea mea neagra, imprimeurile lucrate manual si forma mea triunghiulara poarta amprenta acelui loc. Si de fiecare data doamna este intrebata de unde pot fi cumparata. Casa mea este plina de genti de dama care asteapta sa fie descoperite, care asteapta sa- si spuna povestea, care asteapta sa ii schimbe purtatorului modului de a purta o geanta. Chiar mi-ar placea sa cred ca viitoarea colectie de genti din piele sa aiba memorie, sa poata inregistra acolo toate obiectele pe care doamnele le pun in noi. Mi-ar placea sa fim si mai utile si sa salvam atatea momente in care disperarea capata nuante tragice, de cele mai multe ori prelungite.

V-am spus ce vreau sa fiu si cred ca pot sa fiu asa. Ramane sa ma descoperiti voi in magazinele Reejia si sa stabiliti cat de mult sunt diferita fata de celelalte posete de pe piata. In casa mea veti gasi mereu ceva care sa va atraga, un simbol, un mod de a transmite felul dumneavoastra de a convietui!

.

. P.S. Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013!

8 gânduri despre &8222;Comunicare in geanta.&8221;

  1. Dupa cum spuneam, un scenariu foarte reusit, feminin, senzual, intim… nu m-ar mira sa iei nota mare…
    Imi place mult ca ai evitat ”femeie” si ai pus ”doamna” suna mult mai frumos si mai elegant 🙂
    Te felicit 🙂

Lasă un răspuns

