Mentalitate de joc

Jocul nostru si-a mutat coordonatele. Acum se cauta altceva. Au disparut toate jocurile de altadata si au fost inlocuite cu unele care se comanda din cateva butoane. S-au inlocuit eroii. Acum se numesc Batman, Lara Croft, Katarina, Ruby, Assassins Creed. Acum exista foarte multe campionate de jocuri online precum:  WorldCyberGames, Dota2, Dreamhack si am fost surprins sa aud ca acestia vor primi si bani pentru ceea ce fac. Oare care este viitorul acestui univers daca am ajuns la faza asta? Sau poate ca eu sunt surprins de o chestie pe care, poate, multi dintre voi o considerati normalitate si asteptati sa va incadeze si pe voi intr-un moment al vietii. Acum am inteles ca lumea este legata prin jocuri online, ca mentalitatea depinde si de ele, ca jocurile „de afara” au apus, la fel cum ele incepeau odata la un apus si se terminau la un rasarit. Acum calculatorul vrea mereu sa isi ia haine noi iar pentru asta trebuie sa mergem la un magazin online, sa ii cumparam diferite componente. Tot timpul apare ceva mai bun, regulile se schimba si nu esti acceptat in joc decat daca il joci cum trebuie si la cerintele care trebuie. Pentru asta, e necesar sa treci pe la un magazin de placi video ca sa ramai un concurent de temut. Cum v-am spus, sunt alte coordonate, alte relatii de joc dintr-un joc in permanenta schimbare, pe care daca nu il updatezi din mers, risti sa fii dat afara din el, fara sa te anunte cineva. Toate discutiile s-au mutat, orice detaliu se discuta, orice piesa nou-aparuta trebuie testata, orice sfat este binevenit si se afla de pe un forum gaming. E multa interatiune pe un astfel de site, e multa lume care cauta sa afle despre jocuri, despre concursuri, despre premii, despre componente, despre tot ceea ce este nou in materie de jocuri online.  E bine sa verifici, asa ca pe un forum e cea mai potrivita cale. Si cel mai usor si mai rapid. Cele doua coordonate se afla intr-o continua lupta.  Informatia despre un produs costa foarte mult si este apreciata foarte putin. Eu sunt iubitor de Fifa. Mare iubitor.  Experienta unui astfel de joc poate fi completa atunci cand placa video ofera caracteristici foarte bune, o rezolutie buna facand ca aceasta experienta sa fie una de care sa ne lipim pentru un timp indelungat. Paractic, o placa video de o calitate foarte buna si care sa aiba un pret acceptabil e ceea ce diferentiaza un sistem bun de unul foarte bun, o experienta placuta de una foarte placuta, iar cei care se joaca stiu despre ce vorbesc. Practic, aceasta este calea de a fi acolo, de a trai momentele in timp real, de a face parte din joc, de a face parte din lumea lui, de a-l face pe acesta sa devina lumea noastra si de aici si zilele in care nu iesim afara din casa aproape deloc. Sau unii nu ies aproape deloc. Trebuie sa imi iau neaparat un calculator. Trebuie sa aiba placa video,  neaparat Nvidia, placa de baza, procesor si altele, care sa  corespunda noilor jocuri. Deocamdata nu pot juca. Sper ca m-am ofticat destul pana acum, mai ales cu aceasta ocazie, si candva o sa imi iau si eu un sistem care sa sa-mi permita sa joc la o calitate foarte buna jocul meu favorit. Am jucat si eu fotbal la un nivel care nu poate fi mentionat si poate de aceea imi place atat  de mult acest joc. Mi se pare complet. Grafica se imbunatateste de la an la an, zic eu considerabil. Cei de la Ea Games sunt stapani pe asta. Imaginea e vie, e autentica, Imaginea ma prinde. Acum nu mai trebuie sa testez asta la prieteni, ci stiu de unde sa ma „inarmez”. Mediadot, din pasine pentru IT, care apropo de asta mi se pare un slogan foarte foarte bun, aduce universul jocurilor pe calculator si al celor online mai aproape de noi. M-am uitat pe ceea ce propun ei si cred ca face diferenta in mod indubitabil fata de celelalte magazine de profil. Deci e un MUST. Eu stiu ce trebuie sa imi iau si  cu aceasta ocazie, am aflat de unde le pot lua, care este pretul, ce trebuie sa caut si care este raportul pret-calitate corect.

P.S. Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013!logo_mediadot_patrat2

6 gânduri despre &8222;Mentalitate de joc&8221;

  1. Am o cunoştinţă care lucrează la nu ştiu ce firmă de testat jocuri. Practic ia bani ca să se joace toată ziua… e şi asta o chestie! 🙂

  2. Imi pare rau ca a trecut asa rapid ani, deja nici jocurile parca nu mai sunt cum erau mai demult.
    @Alexandra, exista foarte multe firme care cauta persoane pasionate de jocuri, cand spun pasionate vreau sa spun ca le cunosc pe toate. Eu am avut ocazia sa lucrez cateva luni la o astfel de firma, jocurile erau foarte grele si nu faceam fata, e chiar obositor si enervant.

Lasă un răspuns

