Ascunsi dupa betoane.

Ma opresc in plin scenariu. Chiar daca pentru textul asta nu am buletin, imi fac o copie si tin in mana o foaie pe care scrie un text batran si murdar, ca si cum ar fi unul pe care societatea nu il accepta. Pe foaie scrie ca trebuie sa ne acceptam asa cum suntem, ca nu suntem noi daca nu facem asta, dar asta e o lectie rara si scumpa. Prea multe produse chimice. Prea multa prostie. Prea multe ambalaje false. Nu o sa le spun ca sunt de un fals autentic, pt ca tin la expresia mea. Farmec ne ofera o solutie prin care ne putem accepta tenul in fiecare zi, ne ofera o masca pentru cine suntem. Clar ca tratamentul lor, Gerovital Plant Stop Acnee,  e util si va poate ajuta sa scapati de cosurile nedorite, de cosmarurile din timpul zilei, daca analogia se poate aplica. Dar de prostie nu cred. De stresul de a o purta nu cred. Uitati-va in oglinda si o sa vedeti. De fapt de aceea nu puteti sa iesiti. Vad atata falsitate in ceea ce numiti cosuri. Vad fete care si-au ingropat emotiile. Si iar vad duplicitarism. Vad inutilitati. Prea multe, prea ca la „oras”. Mi-am adus aminte de inutilitati. De ce apreciati inutilitatile? De ce o faceti asa mult? De ce trebuie sa imi aratati asta? Radufconstantinescu si Otrava mi se par abjecti, inutili, manipulatori si insuportabili. Exista un blog „Romaniganditi.ro”, unde il numeste radufuteingolconstantinescu. Cred ca nu mai avem nevoie de altceva. Va dati seama de cate cosuri are nevoie ca sa acopere asta? Daca la asta a dus prostia, atunci e cel mai periculos lucru din toata existenta noastra. Revin cu multe despre asta. Don’t try this at home! Articol scris pentru Superblog 2013!

2 gânduri despre &8222;Ascunsi dupa betoane.&8221;

Lasă un răspuns

