Lasati creativitatea in pace!

Concurs de idei? Creativitate? Creatie? Un sir nesfarsit de concepte utilizate incorect. Ma doare ca blamati creativitatea. Nu stiti ce e aia. Lasati marketingul, apucati-va de resurse umane, ca in curand vor disparea si nu veti mai avea cui sa-i vindeti propaganda asta de stil controlabil si de controlat.

Vila alpin, care include, printre altele: sejur la straja, schi la straja si cantonament la straja este locul care mi-a refuzat povestea data trecuta. Am pus cuvinte frumoase, cred eu, dar aici nu are legatura cu asta, ci cu cat de intens poti sa-l pupi peste tot pe sponsor. Eu i-am asemanat locul cu o poveste si „juriul” mi-a murdarit-o in ultimul hal. Camerele voastre sunt banale, serviciile sunt la fel de banale iar site-ul nu-mi inspira incredere, fiindca il vad, de o regie tipic romaneasca, insipida si incolora. Sunteti niste instrumente care nu produc nimic. Nu vreau sa vorbesc despre partea financiara, dar ma simt fortat. Preturile, asta as schimba. Mai mult de un sfert dintre romanii nu stiu ce este ala concediu. Pare trist?! Nu stiu cum pare, dar e adevarat. N-au avut o zi de concediu. Unii zabovesc o viata sa vada daca pot pleca doua zile. Unii nici macar atat. As vrea sa va pot vedea ca oameni, nu sa folositi aceleasi texte abjecte/penibile peste tot, acelasi decor gol in fiecare rubrica, aceeasi pagina care e un un robot ce repeta un mesaj fara nicio valoare. Voi veni cu prietenii mei, vom spune la intrare ca am venit sa cautam un loc de poveste, iar voi veti spune ca am ajuns in locul potrivit. Vom scoate banii in avans, ii vom pune pe masa de la receptie, dar cand sa ne dati cheia, voi scoate telefonul si va voi arata articolul meu (stiti, cel in care v-am asemanat vila si imprejurimile cu un loc de poveste si cu o poveste in sine care reprezenta comuniunea dintre om si locul vostru, dar mi-am risipit cuvinte pe spatiul vostru ca un fraier, si eu tin foarte mult la cuvintele mele, deci ma urasc teribil ca am facut asta) si voi spune ca nu e un loc de poveste si ca mintiti cu nerusinare. Sau nu cu nerusinare, ci din obisnuinta. Si vom pleca bineinteles fara sa ramanem la voi, lasandu-va sa va reflectati la ce tocmai s-a intamplat. Nu e vorba de rubrici, e vorba de marketing prost. Pt mine mine e vorba de suflet, pentru voi e o necunoscuta totala. Voi aveti nevoie doar de prostie multa din partea noastra, ca nu dati doi pe nimic. Cum voi ati aruncat cu noroi in povestea mea, asa fac si eu cu site-ul vostru. E decizia mea asumata total. Schimbare. Asta e ideea mea. Oameni, nu roboti. Suflet, nu bani, si apoi vin si aia. As avea atatea cuvinte pentru voi…

20 de gânduri despre &8222;Lasati creativitatea in pace!&8221;

  1. Jos pălăria! 🙂
    Şi eu le-am oferit o poveste şi am conturat un cadru unde chiar aş fi vrut să mă aflu la momentul respectiv, alături de o persoană care nu mai este printre cei vii. Şi acelaşi lucru au făcut şi cu povestea mea… au umplut-o de noroi.

    • multumesc. cred am folosit un vocabular decent, desi se putea mult mai mult, cum am zis pe grup. Acum e randul nostru si chiar as face ce am spus, doar sa le fata cand le-as spune ca mint dezgustator. Gata cu ei, ca nu mai pot!
      🙂

    • te dezamagesc, dar stiu ca nu se va schimba nimic niciodata. nu are cum. au ramas asa pentru ca sunt bolnavii. nu stiu pentru ca refuza cu o nesimtire deosebita sa afle. eu le-as putea spune atatea…

  2. Eh. Nu știu de ce îți mai consumi energia. Retrage-te! Oricum ai fi și oricât te-ai revolta, tot carne de tun ești! Creativitatea n-o cer ei, ci organizatorul, care a gândit ceva frumos, poate, dar aplicarea nu e posibilă, fiindcă sponsorul(sponsorul cui?)aplică cum îl taie capul. Și s-a văzut cum.

    Textele prin care se formulează cerințele, la fiecare probă sunt făcute pe baza unui șablon, pus la dispoziție de organizator. Ceea ce ține de firma respectivă este adăugat de PR-ul firmei. Notarea se face, nu în baza cerințelor generale, ci în baza cerințelor particulare, ale fiecărui sponsor în parte.

    Tu hotărăști dacă participi sau nu. Dacă minți frumos, poți fi premiant. De ce te miră manevrele astea? Le folosește toată lumea… 🙂

    Eu m-am retras și acum mă și bucur. Observ că și celelalte probe îndeamnă la „creativitate”. :)))))

    • nu stiu de ce ma consum!!! poate ca o sa-mi dau seama. vreau sa scriu acum mai mult ca la inceput. sponsorul organizatorului. de ce sa mint? de aceea am zis sa fac o „poveste” n-ar trebui sa ma mire, dar asa sunt eu, creativitatea asta e deja un cliseu.
      eu o sa ma bucur pana cand ma vor da ei afara din „concurs”

  3. Nu ştiu dacă vei fi dat afară din concurs, sunt părerile tale..care sunt sau nu sunt reale neapărat.
    Oricum totul este relativ şi gusturile nu ar trebui să se discute, aşa spuneau latinii parcă:), nu? Scrie, Radu! Că citit eşti! Şi semnalele de alarmă pe care le tragi..poate vor avea un efect pozitiv, nu încrâncenat în negativism. Baftă! Aşa cum îţi scriam zilele trecute: FII TU ÎNSUŢI!

    • da, asa spuneau. o sa scriu. chiar o sa scriu. multumesc. macar efect sa aiba, pozitiv sau nu, vedem apoi. da, clar eu sunt. „asa raman pana cand va creste iarba la mine pe mormant”

  4. Felicitari un articol „Jos palaria!” mai real nu se putea! Ai toata stima si admiratia mea! Mi-am adus aminte ca prin anii ’80 coca-cola au schimbat formula din considerente de marketing si consumatorii au reactionat fortandu-i sa revina la formula clasica.
    Si la noi ar trebui firmele care ofera servicii sa fie mai atente la nevoile si doleantele consumatorilor pentru ca din banii lor traiesc in fond si la urma urmei si nu din curentul general si preturi ridicate iar serviciile cam lasa de dorit.

    • multumesc. multumesc tare! m-a inspirat faza povestita de tine. daca ai suflet, banii vin si ei, daca nu, nu cred. daca doar pretinzi, ca cred ca merge. stiu de coca-cola 🙂 . ar trebui dar nu vor face asta pana cand nu vom spune cu adevarat ce credem…salutare!

  5. Le-ai închis gura! Felicitări!
    Eu încă încerc să scriu cu acelaşi entuziast până la final şi apoi să „petrec” că totul s-a sfârşit!

    • multumesc. ar fi bine sa fie asa. eu scriu cu entuziasmul asta pana la capat. stiu ca tot le fac reclama, negativa ce-i drept, dar problema e ca multa lume imi da dreptate. salutari!

  6. Citind ce ai scris m-a bucurat într-un fel, deoarece am avut inspiraţia să nu mă înscriu, căci mă bătea gândul… Însă m-a şi revoltat, nu mi se pare deloc corect ce au făcut!

Lasă un răspuns

