Mesaje

M-am reintors in localitatea natala. Capitala mi-a dat atatia pumni incat singurul spital care avea tratamenul potrivit era cel de aici. Pastilele sunt familia mea. Chiar daca nu ma vindeca, ma amelioreaza. Gusturile s-au schimbat, perceptiile la fel, obsesiile s-au prelungit. Eu scriu. -Cum scrii? Eu scriu prost. -De ce? Pentru ca n-am reusit sa o fac mai bine. Cantitatea e un fals autentic. Cine simte scrie, cine nu plagiaza. Fiecare are cate ceva de spus. Alor mei, spre exemplu, nu le lipseste de la nicio masa branza. Asa vad ei. Nu sunt deloc fan branza, doar o tolerez. Eu sunt fan Kent. Lung. Nu, nu Eva, ca aia era cartonata. Kent necartonat. Fiecare cu perceptiile lui. Nu am nevoie de povestii ca sa admit esente. Concursul este pentru oameni care au ceva de spus, pentru ca pe principiul: „mijlocul este mesajul”, asa si oamenii sunt mesajul. Devin mesajul prin ce fac, consuma sau tolereaza. Devin piese importante precum cele pe care le folosesc. Scrisul este consumul meu imens…    P.s Articol pentru SuperBlog!!!

Lasă un răspuns

