Fals natural

Stiti lucrurile acelea care sunt niste facaturi ordinare umplute cu fel si fel de cuvinte false, penibile si nepotrivite. Acum vi le prezint eu sub forma de articol creativ la care se prespunea ca ne vom bate joc de cititori nostri pentru un voucher de 50%  reducere la produse care pentru societatea in care traiesc eu nu exista. Cica, „bijuteri cu cristale” trebuia punctat, pentru ca, el face obiectul cautarilor pe internet, cand noi nu avem mancare. Nu avem nici case, dar raman doar la mancare. Nu. NU. Clinetul exista atata timp cat are lucruri existentiale. Nu veniti cu valorile astea inventate peste noapte ca nu are nicio legatura. Ce concurs?!  Cum sa fac asa ceva?! Cum sa fiu atat de „curva „? Pentru ce?! Pentru reduceri la chestii pe care eu si ai mei n-o sa le avem nici daca avem 9 (noua) vieti de trait. Oricum nu conteaza cine si ce scrie , caci am avut timp sa ma uit la multe articole notate constant cu note foarte mari si nu mi s-au parut ca fiind din schema originalitatii, creativitatii, sau a scenariilor de tip reclama la greu. Nu prea! S-a discutat atata pentru tema asta si voi aveti notele deja gandite. Atatea cristale aveti in minte incat ati uitat unde traim. Va aduc dovada ca indeplinesc cerintele. Reclama agresiva sau negativa?! Nicidecum. Reclama justificata. Mi s-a luat de markentingul vostru prost. Cine mai face astazi cadouri si cine mai are timp sa aleaga si cine mai are timp sa viziteze magazine intregi si cine ar citi cuvinte siropoase aici, daca as fi scris in halul ala. Cred ca sunteti intr-o eroare.  P.S. Articol pentru Superblog 2013

13 gânduri despre &8222;Fals natural&8221;

  1. > cand noi nu avem mancare. Nu avem nici case, dar raman doar la mancare.

    Discurs politruc. Am senzația că tu ai casă. Și ai și mîncare. Ba chiar că ai tendința să alegi mîncarea să fie mai așa și nu mai așa. Dar cînd se lasă frigul e loc de scris ceva mișcător de lîngă sobă. Că se naște hristosul și trebuie să ne salvăm sufletele. Amin.

    • eu am scris asa si cand nu se lasase frigul, ba chiar dintotdeauna, de ceva ani de zile. ce salvare? nu poate fi vorba de asa ceva. ce legatura are hristos cu noi? am casa, da, dar mancarea nu o aleg. stiu doar ca lucrurile stau nasol si noi vorbim despre bijuterii si cristale, las-o naiba de treaba. nu sunt deloc ceea ce insinuezi.

Lasă un răspuns

