gandul de sambata intr-o pauza de duminica

cateva tobe au insotit gandul asta. in mintea mea, sambata, cel rastignit pe culmea intrebarii, nu putea face decat sa se intrebe. avea nevoie de un cutit care sa taie la propriu din timp. m-am intrebat daca voi trai vreodata o lansare cum se face la targul de acum. m-am intrebat ce ar insemna sa fii acolo. am gasit ca nu voi reusi sa ajung acolo niciodata. m-am trezit duminica. e deja tarziu. am atatea de facut pe aici…

4 gânduri despre &8222;gandul de sambata intr-o pauza de duminica&8221;

  1. Dorește-ți-o nu cu raționalul, ci cu gândul care se vrea împlinit fără încrâncenare: mi-ar trebui cutare lucru, doar dacă e să fie!
    Eu așa fac…și lucrurile se așază uneori ca în făgașul lor, de dinainte stabilit.

Lasă un răspuns

