fiecare zi

fiecare zi nu face decat sa ma faca sa regret ca traiesc. de asta nu mai suport sa ma mint. adica unde sunt, ce fac, de ce nu fac?! mi-ar placea sa am halucinatii. n-am niciun sens.n-am nimic. a (se) citi descrierea de pe blog. nu cred ca exista mai clar de atat…

6 gânduri despre &8222;fiecare zi&8221;

  1. Sunt „nimicul ” care te citește. Te recomanzi: „sunt un gunoi”. Ești un isteț, chiar asta crezi, că Dumnezeu a creat „gunoaie”? Știi după al Cărui chip și după a Cărei asemanare ai fost creat? Ratzi, sigur nu după a unui gunoi. Ești ca un frate pentru mine, așa mă percepi: o pubelă plină de mizerii? Da, și eu puneam 3 lingurițe învârfuite cu ness în ceașcă, pentru „halucinații”; dacă aveam și-o bere, o beam și pe-aceea. Sper să primești și tu adevărata pace și lumină, pe care, crede-mă, nu amețeala și halucinațiile ți-o dau. Dacă nu promiți chiar acum să renunți definitiv la pesimism, mă tem că mă voi supăra tare, tare.

Lasă un răspuns

