viitor (2)

pot sa tin becul asta aprins cateva minute pana se intorc niste colegi de strada din capatul parcului. am reusit sa imi cumpar lama de barba de un magazin din berceni. am fost de-al locului si m-au lasat. nu, n-am apucat s-o folosesc, ca imi ingheata mana pe lama si barba e mare si apa nu am si strada e multa si plina. tin minte imaginile din oglinda cand puneam o solutie peste chip sa fie mai putin aspru. nu mi-au furat dracovenia. am luat cateva palme intr-o seara pentru ea, dar a meritat. mi-am amintit cateva faze cand blamam palmele luate de la ai mei. trebuia sa iau bataie MULTA. ei nici ca m-au atins. azi n-am prea facut roni. mi se pare ca lumea isi schimba pantofi de cateva ori pe zi, vad aceleasi fete in locurile unde sunt una cu pamantul si parca de fiecare data au alte incaltari. panza asta din picioarele mele s-a udat, s-au uscat, s-a udat si nu cred ca se mai usuca, ci se rupe. din ce am acum nu pot sa mi iau de la taraba nici macar o juma’ de incaltare, daramite doua. se apropie colegii de strada. trebuie sa pun dracovenia sub cap. acum e dimineata si seara iar n-am mancare, da’ nici azi n-am mancat asa ca…

2 gânduri despre &8222;viitor (2)&8221;

Lasă un răspuns

