viitor (6)

azi a plouat de dimineata si hainele au devenit mai subtiri si aproape ca nu mai exista. barba imi e moale, la dracu, tot corpul imi e moale si ma prind de strada in mizeria care se scurge de pe mine cum se scurge strada prin ochii mei scrusi de vremea ce-a scurs din mine toate amintirile care au scurs la randul lor toate dorintele mele. ieri am gasit de munca. la beton. a fost beton. o masa beton dupa si oasele si mai beton. in spatele restaurantului de data trecuta zac si acum. dintr-un magazin cu haine la metru cub, am gasit un ghiozdan vechi sa port dracovenia in el. nu cred ca fac asta acum, sa va scriu voua, de aici, de dedesubt, de unde nimeni nu ma vede si nu ma aude. as prefera sa nu mai iau atatea picioare in stomac dar e deja prea mult. oamenii ma arunca ca pe sac de rafie si nici macar nu se uita in el. daca cineva nu ma priveste cu un teribil dezgust, stiu ca e bolnav sau ceva. venisera acu’ doua zile de la o asociatie si aveau ceai cald sau apa calda, dar pana am reusit eu sa ajung s-a terminat. aveau niste camere si au filmat cat au avut nevoie, si apoi si-au luat ustensilele si au uschit-o. poate mai vin. poate vine in seara asta cineva aici in spate care stie de mine si imi arunca ceva. raman sa astept…

3 gânduri despre &8222;viitor (6)&8221;

  1. Ca și poem, e extraordinar conturat și descriptiv. Ca și realitate, nici nu vreau să mă gândesc, dar bineînțeles că nu reușesc. Știu că sunt oameni în această situație, care numai oameni nu se mai numesc. Și nu am prea multe nici eu ca să-i pot ajuta …si asta mă mâhnește uneori tare mult.

Lasă un răspuns

