viitor (8)

au inghetat hainele de ude ce erau, sunt ca o carcasa peste mine, nu mai simt, nu mai stiu, am cautat un lichid de 1 leu, cald, cu aroma de ceva, de orice, l-am luat, nu l-am simtit, am mai vrut unul, mai aveam nevoie de o moneda, cineva m-a scuipat, a inghetat, a ramas acolo ca un semn, a mai urmat unul, cine mai stie, ma intreb daca stomacul meu mai exista, ce culoare are, ce dimensiune are, de ce e tinut in corp, o moneda cazuta scoate al doilea lichid cald dintr-o masinarie, e  slab si rece, se duce mai usor ca tentatia de ieri de a da dracovenia asta pe 70 de lei, gandul la un panatalon si o bluza de la magazinul de hainele la metru cub, agatat si el in ultima inghititura. diseara n-am ce baga in stomac, ma pun in circulatie, sper sa va ma scriu…

Lasă un răspuns

