post 500

ma intitulez ratzone. am trecut de 24. mai scriu randuri. nu ca m-as pricepe. nu am viitor asa ca scriu despre viitor. viitor are si un scop in mintea mea. fireste ca nu va iesi asa pentru ca sunt sarac si n-am bani. sa trecem peste. am scris 500 de postari si nu v-am spus nimic. imi pare rau. chiar imi pare. sincer rau. sa nu mai ma cititi. eu tin tin la voi si vreau sa faceti ceva constructiv cu timpul vostru. mi-am batut joc de viata mea intr-un hal fara de hal. va rog, va rog frumos sa nu faceti asa ceva. sa nu faceti ca mine. sunt unu’ care poate fi exemplu clar pentru ce/cum sa nuva stricati viata. aveti grija la oameni. si voi sunteti tot oameni. oameni duc la greseli si pretul e prea mare. 2013 mi-a dat lovituri pana am cazut. sunt jos. ma intreb ce va face cu mine 2014 din moment ce nici macar nu ma pot ridica sa il vad…

27 de gânduri despre &8222;post 500&8221;

      • De stil bineînţeles, 🙂
        Ai un stil aparte de-a scrie,… amuzant chiar! Dar cu toate acestea punctezi ceea ce trebuie. 🙂

      • exact. da! am scris ceea ce trebuie pentru ca e adevar. n-am niciun stil, va spun eu, daca aveam eram undeva, scriam, faceam ceva, nu stiu, orice, ceva sa se vada, sa fie, sa existe, sa apara, sa ramana, ceva, cat de mic, care sa conteze putin 😦 😦 😦

  1. În cazul ăsta, de ce nu faci o schimbare în bine, Radu?
    Scrie ceva ce te mulţumeşte, să rămână, să existe, să apară,… potenţial ai! Crede-mă!

  2. Te vei ridica, te vei scutura şi îl vei vedea. Dacă nu, îţi vei pune lentile de contact şi tot îl vei vedea! Eşti om şi eşti încăpăţânat. E în natura unamă să fie aşa. Vei merge mai departe, vei mai lua ceva lovituri şi vei învăţa să dai şi tu (partea asta e cam grea, personal mai am de lucrat la ea). Iar la final vei scrie câteva rânduri despre 2014… Şi… le vei compara! 😉
    Sărbători liniştite şi un an surprinzător de bun!

    • sarbatori linistite si ganduri numai de bine. cred ca o sa ajung la lentile. partea cu datul, e f grea…pana sa scriu despre 2014 am un infern care ma asteapta. multumesc mult 🙂

Lasă un răspuns

