sa-i puneti voi titlu

am obosit sa fiu un nimic. am nevoie de fapte si lucruri care se vor intampla. nu mai sterg nimic. sunt constient de drumul meu. textul asta e despre un bulevardier de noapte cu buzunarele goale, dar care nu mai plange, ci scrie. vrea sa creasca asta care nu mai plange, vrea sa isi faca loc, e aici sa plece cu fruntea sus, abia dupa ce a reusit sa spuna povestea cum trebuie. povestea are multe episoade. unul se deruleaza. trebuie sa fac ceva cu viata mea… neaparat. vreau sa nu mai fiu incult. e important pt mine. vreau sa cresc in poezie. vreau sa ma insor cu ea. am nevoie de asta. cand citesc alte versuri, zic ca eu sunt asa departe. ma ajutati sa inteleg in alt mod distanta asta?!

23 de gânduri despre &8222;sa-i puneti voi titlu&8221;

  1. Distanţa nu reprezintă altceva decât kilometri propriei percepţii. Deci, câţi km ar trebui să aibă percepţia ta? De fiecare dată când scrii distanţa se micşorează cu încă un km, aşa ar trebui să arate percepţia ta ” spaţială”. 🙂

Lasă un răspuns

