nu mai e nimic natural :(

nu mai e conexiunea aia pe baza de natura, comuniunea dintre noi naturala, legatura „sfanta”… acum sunt ecrane si tehnologii, studii si clasificari in patratele pentru individ, pentru ca umanitatea s-a ascuns in matematica, dar stati e o greseala, noi am ascuns-o in matematica, si cand dam exemplu de lipsa de umanitate sarim unu la gatu’ altuia ca ne-am schimbat, ca a intervenit distanta sau ca am uitat de unde am plecat si cum/cu cine am crescut si ca evolutia n-ar trebui sa aduca modificarea radicala a umanitatii. din nefericire, si am dorinta sa subliniez din nefericire, evolutia e inteleasa prost, poate din cauza unor studii sau a prea multor studii despre grupuri de oameni, despre mase in general, despre tratarea oamenilor precum o fabrica de productie, cine crede ca acum e in puterea noastra sa schimbam asta si nu face nimic, am un dispret total, corect si sincer, asa cum cred ca ura e cel mai sincer sentiment pana in prezent. evolutia e lipsa de emotii, in traducere libera, prea multa tehnologie prost aplicata, caci ea e foarte buna si necesara, admit asta fara sa stau pe ganduri, dar lucreaza pentru reducerea oamenilor, a ceea ce mai pot fi ei si pentru distrugerea relatilor dintre ei, in special, asta pt ca e aplicata de cei care au putere sa o fabrice si o utilizeze impotriva noastra. . . prea multe „fabricatii” de un caracter infect, total infect, in jurul nostru, noi suntem o fantana iar ei ne umplu cu fiare 😦 😦 😦

4 gânduri despre &8222;nu mai e nimic natural :(&8221;

Lasă un răspuns

