jurnal de vienela

Vazut, placut si adoptat de la Vienela. Dati o geana 🙂

Astăzi (21 ianuarie)… M-a auzit mama razand la un serial. Modern Family. Nu i s-a mai intamplat asta demult. A venit, m-a pupat pe frunte si mi-a zis ca sa fiu asa mereu, desi stie ca va mai trece o perioada lunga…

Afară… o lume ignoranta facuta din bani si pentru bani!

În grădină…sunt scarbit de ceea ce scriu si gandesc. slab, slab rau, aproape am terminat alt ciclu de poeme, da, slab 😦

În casă… mi-am dat cu votca, astept sa amorteasca, si mi-am taiat degetele …

În bucătărie… am scazut cartofii, am ramas la cocos cu orez

Sunt îmbrăcat cu… pantaloni peticiti si o bluza imprumutata

Ce muzică ascult acum… umbrele au inceput sa-mi faca serenade, nu e nimeni aici…

Ce cărți citesc zilele astea… Procesul Kafka 🙂 online, stiti, criza

Ce mai meșteresc eu… nimicul meu are gust de absolut

Un lucru plănuit pentru săptămâna viitoare… Bucuresti, sau asa mi-ar placea

Am învățat… ca oamenii sunt cele mai ieftine piese de schimb dar nu toate piesele functioneaza impreuna

Mă gândesc… la cat de mult mi-am dezamagit parintii, 24 din 24 doar la asta ma gandesc 😦

Aștept/sper… sa nu mai astept sau sper NICIODATA…

O fotografie preferată…stalker-1979-05-g

 

32 de gânduri despre &8222;jurnal de vienela&8221;

  1. Mi-ar placea ca jurnalul tau sa fie zilnic. Este deosebit de tot ce am citit pana acum prin online, in jurnalele altora.
    M-a impresionat inca de la inceput, poate pentru ca si eu sunt mama si imi vad uneori baiatul ca fiind mai ciudat decat altii.

    • si mie mi-ar placea! mult! saru’mana fain 🙂 e autentica scena aia si am mentionat-o ca atare. stiu, accept, admit ca s mai ciudat, dar la fel nu pot sa fiu. multumesc inca o data pt idee. saru’mana

      • Ah, sper sa nu interpretezi gresit acel ”ciudat”… 🙂 Nu m-am gandit nici o clipa sa spun despre tine ca esti ciudat… 🙂
        Iti multumesc si eu pentru ca ai ales sa scrii! Imi place mult!

  2. Ce-mi place şi mie să-mi aud băiatul râzând în hohote. 🙂 De ce să nu râzi mai mult şi mai des? E bine şi pentru tine şi pentru cei din jurul tău. 🙂

  3. mie-mi place mult asta ”Am învățat… ca oamenii sunt cele mai ieftine piese de schimb dar nu toate piesele functioneaza impreuna”
    Îmi pare chiar fain spus.. cât despre ideea Vienelei… cred că am să o preiau și eu din când în când

      • Da, corect..numai ca Tarkovski are ceva aparte. De la ambiguitate pana la noile detalii pe care le observi la orice noua vizionare. Chiar daca contrar stilului lui Trakovski, Guy Ritchie e printre singurii pe care i-am mai vazut ca fiind atat de atent la detalii si subtilitati.

      • are ceva aparte, clar, clar! prietene, tu chiar ai spirit de observatie. am vazut asta de la tine. l-as mai adauga eu pe quentin. guy ritchie e fin,prea fin, parerea mea, adica e foarte bine. p.s. imi place mult brody, mult!!! dimpreuna cu „detachment”

      • Da, Brody da impresia de o lejeritate incredibila in a-si juca rolurile, probabil ca asta e farmecul lui. Si Quentin e pe treaba, dar la Quentin sunt filme pe care le atribui la geniale si filme pe care poti sa le detesti. Are acest talent…

      • Cat despre spiritul de observatie, mersi de apreciere. Dar paradoxul e ca oamenii care au spirit de observatie au o predispozitie cretina in a se pierde in detalii si a scapa esentialul.

      • pai nu cumva ala e esentialul lor? adica sa vezi toate punctele mici, sa vorbesti despre ele ca si cum ele sunt cele mai importante, pt ca, pana la urma, ele fac diferenta, deci vorbind despre ele inseamna sa cunosti cu adevarat produsul si sa stii de ce e bun, zic si eu …

      • bine, asta doar in cazul filmelor care conteaza, cacimulte dintre ele sunt doar pentru a consuma bugetul, creatii jalnice, dar industria tre sa-si faca numarul

      • Da, din pacate filmele dupa 2000 care chiar merita vazute le termini in doua-trei saptamani. Asta e, publicul in general e unul cu iq sub medie si trebuie sa le ofere ceva care sa se vanda, nu ceva care sa fie apreciat de tine, mine si inca 100 de persoane.

      • Corect. Eu acum de-abia am timp sa respir din cauza bac-ului, dar peste cateva luni o sa am iar timp liber. Ramane sa vorbim despre asta cand o sa-mi reintre viata in normal :))

      • da, e greu la asta, mereu a fost, dar daca stii mate-info stii ceva in viata, daca stii umanism, nu stii nimic in viata, ajungi la o varsta si nu ai habar de nimic, nu ai o chestie pe care sa te axezi, poti deveni cersetor cu diploma si nici la cersit nu mai sunt locuri, asa ca mate-info oricat de greu e, iti ofera ceva, o alta stabilitate, aproape o garantie 🙂

Lasă un răspuns

