obsesiv derulez obsesii

ce lunga a fost eterna noapte, numai ca a n-a fost noapte, sunt mai obosit, mai obosit de obsesii, am avut 10.000 de ganduri, le-am simtit calde si apropiate, nu stiu daca e de bine sau de rau, despre oameni si fapte, eu si ei, locuri si ei, un amestec, am fost in 9999 de locuri si am vazut oameni vechi, nu ii mai vazusem demult, nu imi era dor de ei, acolo dedesubt, ceva a zis a zis ca trebuie sa ii vad, nu stiu de ce, de parca ceva ar fi fost vreodata simplu, ce gluma buna, in fine, am vazut si cateva dintre lucrurile pe care nu le-am facut si trebuie sa le fac, daca maine nu mai e maine, sau poimaine …

Lasă un răspuns

