ce vrei sa te faci cand vei fi mare???

o intrebare IDIOATA. nu exista asa ceva. doar ca atunci toti credem ca putem ajunge mari si tari frumosi si destepti. ei bine, NU. clar si raspicat. nimeni, subliniez NIMENI, nu spune ca va ajunge muncitor, si peste 65% dintre romani sunt MUNCITORI, domeniul nu mai conteaza. Muncitor este cel care munceste fizic, restul inseamna altceva, aproape de conceptul de a face ce-ti place, care nu mai exista. Doar cei care n-am muncit cu adevarat, iti vor spune ca ei muncesca la birou, dar daca ar munci cu adevarat o zi, si-ar schimba parerea. Deci, nu stim ca vom ajunge muncitori , si avem idei complicate pt viata. Un mare fals. Munca, Ba, statul n-are nevoie de oameni care sa gandeasca. Daca se trezeste careva, va fi scos din joc, ca metode sunt destule, slabiciuni are oricine, deci se poate. Ma gandesc ce usor ar fi daca am spune ca vom ajunge MUNCITORI. poate ar trebui sa spun sclavi, dar in munca e oricum si conceptul de sclavie, asa ca nu va necesar deocamdata!!!

14 gânduri despre &8222;ce vrei sa te faci cand vei fi mare???&8221;

  1. Foarte fain articolul tau.
    Eu ma confrunt cu aceasta intrebare destul de des,mai ales in ultimul timp.
    Mai am cam un an si-un semestru pana la examenul de bacalaureat si nu stiu ce sa fac mai departe cu viata mea,asta pentru ca ma invart ca un titirez printre meserii si nu stiu unde sa ma opresc.

    • multumesc tare. si pentru aprecierile tale de pana acum. pentru toate. opreste te undeva cat mai repede. daca nu, apoi cand vei incerca, nu vei mai reusi si vei ajunge ce ti-am spus. cunosc scenariul. l-am simtit, e scris pe pielea mea. nu ti cauta sa ti apropii pasiunile de ceea ce vei face mai departe. pare corect acum, dar e o greseala. pasiunile sau ceea ce ti place le poti folosi pentru a-ti spala munca. sa nu care cumva sa faci vreo greseala. nimeni nu are grija de tine, daca nu ai tu!!! orice ti-ar spune oricine, e cum spun eu. nu merita as astepti sa vezi daca e adevarat ce spun, pt ca va fi prea tarziu, crede-ma pe mine, daca vrei, desigur!!!

  2. 🙂 Ba eu cunosc o gagalice de baietel, care intrebat de educatoare, a raspuns: „gunoier”. De ce? Fiindca stia sa numere pana la 100 si mama i-a spus odata ca toata lumea, inclusiv gunoierii trebuie sa invete sa numere, sa citeasca, sa se scoale devreme pt gradinita, scoala etc… Poti sa spui ca-i un mare fals? :))

    • nu. pot sa spun ca e unul dintre putinii care stiu ce vor. apropo de asta, dimineata ii vedeam pe cei de la gunoi pe strada unde am locuit in locuit in Bucuresti si ma dispera cum se uitau oamenii la ei. ma ingrozea. atata dispret, nu pot sa descriu, timp de un an si ceva, in fiecare dimineata ma uitam cateva minute in jur la privirile celor care treceau, eu n-am fost in alta tara pana acum, nu s-a putut, asa ca nu stiu cum se uita la cei cu gunoiul restul oamenilor, dar din ce am mai auzit, in niciuun caz cu atata dispret. acum locuiesc intr-o comuna, s-a terminat bucurestiul la mine, si aici exista o firma de gunoi si oameii ii privesc la fel pe cei cu gunoiul. multi nu au nici macar servicul ala si sunt destul de limitati, aproape in general, dar la fel ii privesc. pe mine ma ucide asta, e starea aceea care imi ia forta de a vorbi, de a gandi, de a vrea, si de cele mai multe ori, de a manca 😦

      • Intr-adevar, e o problema de perceptie la noi vizavi de muncitorii de la salubritate. Si nu numai, una sociala in sine. Occidentalii stiu in primul rand sa-si sorteze gunoiul – in Italia cel putin, resturile alimentare se depun separat celor de plastic sau carton. Iar muncitorii au sporuri salariale de noapte si de rusine 🙂 . Nici nu-i vede lumea in timpul zilei ca sa-i dispretuiasca – si evident, ca nici n-au de ce – poate doar somerii ar fi indreptatiti sa-i invidieze 🙂 …

      • da, nici in Italia nu e chiar asa, mai sunt regiuni in care e dezastru si la ei, in special, cele populate de alte natii, printre care si noi!

Lasă un răspuns

