dupa asta pot sa mor

…si asa nu are rost. cam asta mai am de facut si s-a terminat pentru mine. poate ca nu, ramane de vazut

sa cant o zi la chitara

sa le spun alor mei ca ii iubesc la fel de mult pe cat ma urasc pe mine

sa stau la o bere cu N.A. , Kazi si Gnom, sa le multumesc pentru poezia lor si sa zambesc cand spun asta

sa-i spun unei persoane lucruri pe care le stie

sa-mi dau foc la mana dreapta

ordinea nu conteaza. e asa cum sunt si eu. ciudata. pace in inimile voastre!

20 de gânduri despre &8222;dupa asta pot sa mor&8221;

  1. ….Pot să încep să spun că mă doare. Îți doresc să nu îți dai niciodată foc la mâna dreaptă, restul să le faci de mâine și să vezi că sunt atât de multe lucruri de trăit. Îmi pare rău că ai scris asta tocmai acum, iar eu nu îți pot răspunde pe măsură.
    Nu am cuvinte…

    • nu pot sa raspund… sunt absent, sunt infiltrat in gaurile din peretii mei din care au aparaut aripi si zboara odata cu mine… nu, nu s drogat, nici de baut, nu mai beau, asa ma exprim eu

  2. Daca aveam cate un banut de fiecare data cand am vrut sa mor acum eram bogata.Adica bogata post-mortem, cat sa se bata altii pe mostenire. 🙂 dar sunt saraca, vie, cu lectia invatata si cu certitudinea ca m-am nascut cu un scop si nu pot pleca pana nu-mi indeplinesc menirea. Deci…mai stau.
    Si nici mana dreapta nu mi-as taia-o, mi-e greu si sa-mi tai unghiile de la ea!

      • Stiu si eu? Macar pentru ingrata satisfactie de a-i vedea plecati mai intai pe aia care asteapta sa le-o iau inainte. Da’ eu sunt politicoasa, nu tai calea nimanui. 🙂 Sau poate ca maine o sa mi se dea sansa sa salvez o rata de la inec… Orice e posibil cat timp exista maine!Chiar daca „mainele” asta te enerveaza la culme…

      • da, mainele asta, ma termina, care maine cand e numai ‘azi”… e azi peste tot, uite-te in jur, e azi curat, singurul maine, poate sa fie la cei care fabrica „viata” din pix

Lasă un răspuns

