poeti de facebook

Vreau sa stiti ce cred eu despre noi: cu totii suntem poeti de facebook. atat si nimic mai mult. n-o sa depasim niciodata asta, va fi o stare pe care o vom uri cu toata ura noastra, dar nu vom putea scapa de ea. in 2014, suntem condamnati la asta. e clar. vreti sa va mintiti? sunteti liberi s-o faceti. vreti sa ma injurati? si mai bine. pace in inimile voastre

10 gânduri despre &8222;poeti de facebook&8221;

  1. Dar nu trebuie sa aiba un scop anume. scriem pentru ca ne face bine, pentru ca devine o trebuinta prin care ne manifestam, ne descarcam dupa stresul acumulat, dupa tot ce ce ne ingreuneaza la un moment dat existenta, dar si pentru cele ce ne-o alina. 🙂 Pe mine ma face fericita si cred ca asta e tot ce conteaza.
    E parerea mea si atat..
    Pace in inimile tuturor, sa fie!! 🙂

    • pai vreau sa spun ca nu are un scop. admit, ne placem sa scriem, in cazul meu e lucrul care imi da un sens, dar atat! vreau sa spun ca n-a contat si nu conteaza. niciodata. mai tarziu vor aparea texte doar cu limbaj suburban ridicat inca de pe acum la nivel de literatura. in literatura „veche” nu e loc pentru cei noi. n-as indemna pe nimeni, niciodata, sa scrie. nimic. e mult mai bine sa faca orice altceva, sa se uite pe fereastra, e mai bine

  2. acuma, sineră să fiu, cam ai dreptate. pe cine mai interesează poezia cu adevărat? şi, mai ales câţi dintre cei care citesc, o citesc cu adevărat – nu doar ca pe o înşiruire „frumoasă” de cuvinte- şi o şi înţeleg??? sau încearcă asta?
    cu toate acestea ştiu că scrisul este ceva extrem de intim, de aproape de sinele nostru. bunăoară tu: sunt sigură că scrii pentru că nu poţi altfel, te-ai usca şi la fel e şi la mine. mă citeşte cineva? aşa, şi? mă recunaşte cineva? nu. se recunoaşte mai mult sau mai puţin pe sine….
    este unul dintre motivele pentru care nu văd rostul- iarăşi- publicării pe hârtie. eu scriu pentru că aşa sunt eu. mi-ar plăcea să pot da scrisul la răspântii, celor însetaţi, celor flămânzi, celor bolnavi de uitare.

    • IMI ACCEPT soarta, n-am reusit, poate altii. scriu doar ca nu pot sa nu scriu. am mai terminat un caiet (mare) inca alte cateva zeci de foi cu miros de cerneala din care o sa-mi fac tigari. oricum de abia imi permit tigari la pretul de acum. am zis ca trebuie sa mi iau tutun si restul vad eu ce fac, fumez cu miros de cerneala. nu, nu ma stie nimeni. nu are rost sa publici pe hartie, am gresit cand ti-am spus, acum te rog sa nu publici pe hartie. asta le-o spun tuturor. noi, astia de scriem, suntem bataia de joc a editurilor si a eventualilor cititori. sa nu faci asta. te rog.

  3. Si noi, astia mai piperniciti , care nici facebook n-avem, ce mai suntem? Nu ca as visa ca o sa fiu vreodata in materia obligatorie pentru bac… :)) Dar macar ne dovedim ca nu suntem analfabeti, ceea ce a ajuns un lucru de lauda in zilele noastre.

    • sunteti mai bine si mai calculati decat noi, astia care avem, si poate mai impacati cu ideea. a ajuns. dar celor analfabeti, cei cu statut si status, nu le pasa DELOC de noi. ei sunt crema!

Lasă un răspuns

