Zece minute de farmec

Mai am zece minute si trebuie sa dau interviu. Stiu, ma grabesc, nu v-am spus nici buna seara, dar sper sa ma intelegeti ca nu pot sta mult, trebuie sa ma intorc la locul de munca.

Voi sta fata in fata cu Farmec, pe care il admir pentru protectia din toate episoadele tensionate ale vietii, pentru siguranta sa si pentru ca dispune de produse antiperspirante Gerovital H3 prof.dr. Ana Aslan, de deodorant antiperspirant Gerovital H3 Splendide care ma va ajuta sa raman proaspat si sa raspund la intrebarile prin care va incerca sa-mi refuze slujba. Si, pentru ca trebuie sa-ti cunosti „adversarul” pentru a-l putea invinge, ca doar intr-o lupta cu timpul si cu emotiile, intervievatorul e cel care iti devine, fara sa realizezi asta, inamic, am decis sa folosesc cateva dintre metodele lui de a ramane mereu in joc si de a-i face pe eventualii subalterni sa il considere ca fiind mereu pregatit sa iasa in fata si isi asume rolul de lider. Astazi simt ca pot pentru ca „m-am inarmat” cu:    deodorant antiperspirant Gerovital H3 Natural, deodorant antiperspirant Gerovital H3 Sensitive, deodorant antiperspirant Gerovital H3 Fresh. Asa ma simt natural, stapan pe raspunsurile mele, proaspat, indiferent de situatia in care voi fi pus.

Sunt protejat. Niciun fir de transpiratie. N-am consumat nimic. Corpul meu este intact. Reusesc intotdeauna atunci cand trebuie sa fac fac fata unor provacari. Sunt sigur pe mine. Fara bataie de cap. Am mereu Farmec cu produsele Farmec .

(aici as fi pus un tip in costum care se schimba de doua ori de la locul de munca si de la interviu, in „doi timpi si trei miscari”, care reuseste sa alerge o distanta semnificativa in doua sau trei minute fara sa apara nicio urma de „oboseala” pe fata lui, si care intra la un test cu un angajator in care as fi aratat ceasul si secundele cum se scurg in timp ce din buzunarul camasii ii zambea unul din produsele dumneavoastra,  transformat intr-un fel de smiley face, ce ii soptea ca totul este pe baza de farmec)

Acest articol este pentru Superblog 2014. Pace in inimile voastre!

Lasă un răspuns

