Salonul meu isi misca bratele catre cer!

Pentru o noapte pamantul isi face loc sa ne priveasca. Si tace, se uita, respira, admira, culege opulenta zambetelor noastre si se implineste. In locul acela ne unim. E locul nostru. Al tuturor. Al meu, al tau, al voastru si al noastru.

Salonul meu, contextul meu pentru bucurie, nu este deloc o locatie, este o fiinta umana si ceva mai mult de atat. Imi afiseaza prietenie naturala, decenta, respect, placere completa. Fiinta asta a mea, extensia mea umana si completa pentru implinirea dorintei de familie, trebuie sa fie calda, spatioasa, frumoas colorata, parfumata si zambitoare. Culoarea acestei locatii-fiinta trebuie sa fie neaparat albastra. Este primitoare si nu ma va respinge, asa voi stii ca mereu ca imi va intinde mana pe tot parcursul petrecerii. Spatiul pentru dans va fi bine delimitat si fara obstacole. Astfel niciun obstacol nu va sta in calea noastra.

Vom fi liberi, catre cer si catre noi. Asa cum vom si ramane. Bucataria sigur va fi importanta si de aceea este bine ca totul sa fie pregatit de acelasi salon. Cocktail-bar asigurat de barmani si servirea respectuoasa si primitoare a acestora, iar daca tot suntem aici, precizez ca trebuie sa fie neaparat si o petrecere pentru a doua zi, pentru limpezirea mintii, spiritului, ideilor si faptelor. Mi-ar placea sa existe si un hotel pentru ca invitatii mei din provincie sa-si poata gasi cu usurinta un loc de dormit. Muzica. Muzica conteaza. Vreau sa fie gasita de acelasi salon care sa contina muzica cantata din suflet autentica, muzica specifica acestei ocazii. In niciun caz nu vreau sa fie un dj. Nu, deloc… Focul de artificii este pe lista. Incanta. Produsce miscare, dinamism, cromatica si mai stinge din valtoarea aromelor.

Sigur evenimentul va fi o reusita. Am spus tot ce era important, mai ramane sa gasesc si o data pentru ca stiu ca in functie de asta exista si oferte speciale. Acest articol este pentre Superblog

Lasă un răspuns

