Am cele mai usoare carti din lume.

Imi place sa citesc cand merg, ma bucur de asta, simt ca pot face asta si nimic altceva, nu-mi place sa vorbesc cand merg sau incerc sa fiu singur, dar cu siguranta o carte mobila este tot ceea ce apreciez cand sunt cu mine. Mereu mi-am dorit sa pot lua mai multe carti deodata si acest lucru s-a produs natural.

Solutia este simpla si se gaseste la acest magazin online. Gandurile mele sunt mai usoare, zboara se plimba si mereu raman cu mine. Ne tinem de mana si zburam, eu si ele, toate randurile sunt la mine, toata poezia pe care o ador este in mana. Si e real la fel cum randurile sunt hrana mea si eu sunt consumul lor. Ratacesc cu ele-n mana si nu-mi pasa de nimic. Ma simt liber sa citesc tot ce vreau. Am motive sa traiesc, sa cred, sa sper, sa simt sau poate sa mai fiu eu pentru inca o zi.

Acum m-am trezit. Ce vis frumos. N-am un kindle dar ce frumos e sa ai unul. Pentru mine care ma ascund de mine si de lume in randuri si in pagini pare o lume intrega in buzunarul de la haina. Si o pot atinge cand vreau. Ma pot conecta la ea datorita acestor oferte care imi lasa activa speranta ca poate maine, dar e bine si poimaine, il voi avea pe Kindle langa mine sa putem cauta impreuma metafore. Sigur in el toate s-ar potrivi cu mine.kindle

Pentru mine, Kindle este autorul meu preferat. Si, pentru ca tocmai a iesit al doilea volum de poezii al meu, mi-as dori sa imi pot lua volumul oriunde si oricand cu mine, sa il pot arata celor dragi si sa fiu in perfecta comuniune cu munca mea. De asemenea, m-ar ajuta foarte mult la diferite lecturi publice pentru ca, stiti si voi emotiile incurca foile A4 mai tot timpul si pot citi anumite texte intr-o ordine gresita, sau pot scapa foile pe jos, dar acum stiu ca acest Kindle va mai spala putin din dezamagirea legata de aparitia volumului. Pace in inimile dumneavoastra.

Acest articol este pentru Superblog!

Lasă un răspuns

