Am uitat pentru putin de toate

Nu am o perioada prea buna sau mai bine spus nici nu stiu de cand n-am mai avut o perioada buna. Am stres in cantitati industriale si nici gand sa dispara. Asa ca trebuie sa ies din starea asta si mi-am amintit ca vreau sa fiu copil pentru o ora sau doua, poate, poate mai uit de toti si de toate.

Stiam ca mai demult cand imi doream sa scap de tot ceea ce se aduna in jurul meu, cautam jocuri pe internet si reuseam sa ma conectez in atmosfera lor, de parca cineva s-ar fi uitat la starea si la fata mea si ar fi decis  ca trebuie sa ma lase sa ma joc. Si de data aceasta am procedat la fel. Am intrat pe Internet sa caut un joc cu masini , in amintirea timpului in care viata mea rula amuzanta cu ceva kilometri la ora, se rasturna, dar de fiecare data reusea sa ramana intacta. Si dupa ce am devenit copil, parca am mai multa putere, parca totul e mai usor, mai amuzant, mai placut, mai putin greu.

Dupa o ora in care m-am jucat pe net, parca m-as mai juca inca doua sau trei si va recomand si voua cu toata sinceritatea sa faceti asta. Uitasem cat de bine poate sa fie, dar niciodata nu e prea tarziu sa imi amintesc din nou ceva ce ar trebui sa fac mai des. Haideti sa ne jucam mai des, sa fim poate mai liberi si sa nu ne gandim tot timpul la aceleasi greutati care ne apasa, parca din ce in ce mai mult. Stiu ca meritam cu totii sa ne relaxam intr-un ambient placut si vad in asta un mod natural ,si care nu are cum sa dea gres, de a ignora pentru un timp ceea ce se intampla in jurul noastru. M-am jucat si acum mintea mea trateaza situatia in care ma aflu ca pe un joc, ca pe o cursa in care trebuie sa-mi depasesc, intr-un timp dat, adversarii. Cu bine 🙂

6 gânduri despre &8222;Am uitat pentru putin de toate&8221;

  1. Trei feţe de Lucian Blaga
    Copilul râde:
    „Înţelepciunea şi iubirea mea e jocul!”
    Tânărul cântă:
    „Jocul şi-nţelepciunea mea-i iubirea!”
    Bătrânul tace:
    „Iubirea şi jocul meu e-nţelepciunea!”

  2. Aproape ca am facut un viciu din jucatul pe calculator! 🙂 Dar decat sa-mi spele altii creieri mai bine mi-i clatesc eu, singura ca apoi sa fiu mai libera si mai dornica de cunoastere. Doar ca eu nu ma rastorn cu masini ci impusc! 🙂

Lasă un răspuns

