Conectivitate

Ma despart cu greu de convingerile mele dar nu pot sa nu remarc faptul ca lumea s-a mutat intr-un pachet, parca din ce in ce mai mic, care sa poata oferi solutii rapide si simple pentru a fi in tehnologie, de a fi parte la modul cum se misca lumea, cum vorbeste, cum se dezvolta. Toti facem parte din evolutie care trebuie sa fie mereu langa noi, indiferent de moment, ocazie. Nu e vina tehnologiei ca noi devenim reci, e vina noastra ca ca nu stim s-o manevram. Cand vorbesc despre evolutie si tehnologie, vorbesc in primul rand despre tableta, care si-a pus amprenta asupra vietii noastre prin usurinta ei de a ramane ascunsa si usurinta cu care indeplineste functii multe si avansate, provenite din necesitatea noastra de a fi mereu informatii si de a stii despre oricine si orice fara ca timpul sa mai fie o problema.

Stiu ca este o bucurie sa iti organizezi ceea ce ai de facut in mediul virtual cu ajutorul tabelei dar ea n-a aparut inca la mine. Mereu am vazut-o ca pe o doamna scumpa si rafinata care mi-ar vorbi frumos si mi-ar spune mereu despre oferte fiindca ar fi constienta de nevoia mea de a ma bucura de ele, cand bucuria este o realitate pura.

Asa ca vreau sa ma misc si eu usor pe un ecran care sa-mi simta intentiile si oriunde m-as afla sa fiu conectat la toate mijloacele de evolutie, rapida sau medie, a cotidianului aflat in continua transformare deoarece produsele lui, chit ca sunt in magazin online sau magazin fizic, sunt mereu altele, mereu mai bune si mereu ne cheama spre ele. Astazi merg spre ele, poate scap de tastele acestea mari si neascultatoare, stiu ca degetele imi vor multumi mult si bine. Acum va spun doar ca acest articol este pentru Superblog

 

Lasă un răspuns

