M-am pus la adapost

Parca am vrut sa refuz primavara cand ea ma cerea cu insistenta ca pe un jucator de pe banca de rezerve pe care publicul il striga minute in sir convins fiind ca el poate face diferenta. Am vrut sa raman acoperit de caciula pe cap si mereu ma trezeam asa pentru ca ma simteam in deplina siguranta sa ma stiu acoperit.

Stiu, poate ca e timpul sa mai schimb cate ceva. Poate ca e timpul pentru un alt climat, un alt status, un alt om si o alta infatisare. Si incep de la par in joc cum se face in cazurile de maxima incordare. Nu vreau sa va relatez tampenii, va relatez doar dorinte, doar putin frumos pe care mi-ar placea sa vad. Dupa ce m-am facut prieten cu Farmec , am aflat ca e la fel ca mersul pe bicicleta sa-i observi importanta in regenerarea parului, si va pot demonstra pe cuvant de participant relaxat la Superblog ca am renuntat la caciula, pe care o purtam si la tricou. Si ca sa fiu convins ca Farmec este prietenul care ramane la ultima bere, am aflat si de rezultatele Gerovital Plant Tratament propus de echipa de aici ce face parte dintr-un kit de tratament pentru regenerarea parului, sau, in cazul meu, pentru regenerarea increderii in propriul par. Daca as incepe sa va scriu efectele benefice ale folosirii tratamentelor realizate de Farmec, ar insemna sa va stiu neincrederea in ceea ce v-am spus, ori eu , poate pentru data dupa mult timp, simt ca am fost pe deplin explicit si deci eventualele urme de indoiala n-ar trebui sa existe. Asa ca va aduc pace in inimile dumneavoastra si concluzia ca prezentul articol este pentru Superblog. Cu bine!

Lasă un răspuns

