Loto

Mai demult era un vers dintr-o melodie destul de populara in randurile celor pasionati de realitate si anume ca prea multi romani isi pun speranta in 6/49 dar e atat de adevarat incat nu am inteles nici acum de ce nu am incercat niciodata sa joc la loto.

Uneori pare asa de simplu si mai ales cand ma uit la numere si vad cat de natural vin, unul dupa altul, si mereu imi spun ca puteam sa le pun si eu si parca ma si vad la viitoarea extragere cu biletul in mana asteptand numerele sa le urmeze pe cele din biletul meu. Cand ma uit in jurul meu stiu ca trebuia sa fac asta demult, dar am ezitat de atatea ori spunandu-mi ca eu nu pot ghici asa ceva. Si totusi apoi pareau atat de aproape  de mine. Cand scriam articolul acesta, parca mi-au trecut de zeci de ori numerele norocoase prin minte si ma vedeam uitandu-ma la rezultate la loto, cu emotii din ce in ce mai mari si cu sperante din ce in ce mai multe pe masura ce fiecare numar se potrivea cu biletul meu. De cand am scris articolul de care am mentionat ceva mai sus, m-am gandit un timp la cum ar fi sa le pot oferi celor din jur, celor care au fost cu mine in tot timpul asta, o recompensa pentru toate cate mi-au suportat, pentru toate greselile pe care mi le-au sters fara ezitare si pentru tot sprijinul pe care, fara sa pot realiza de ce, inca mi-l ofera. Unele persoane sustin ca trebuie sa primesti sprijin neconditionat de la familie si de la cei apropiati indiferent de ceea ce ajungi sa devii in viata, indiferent de suma faptelor neinspirate pe care le faci sau de suma vorbelor gresite pe care le spui.

Cum oare s-ar schimba viata unui om daca s-ar uita intr-o zi la rezultatele la loto si ar realiza ca tocmai a castigat? Nici nu m-am gandit pana zilele trecute serios la asta pentru ca mi s-a intiparit poate prea tare in minte ideea ca nu o sa castig nimic niciodata la loto, dar nici macar n-am incercat asta. Si in momentele cand numerele curg natural pe ecranul mic al televizorului parca apar sumele cu multe zerouri si libertatea de a fi cine vrei in viata asta, deocamdata planificata si controlata. Dar cum sa castig sau cum macar sa ma pot gandi la un astfel de castig daca eu n-am completat nici macar o singura data in viata un bilet la loto. Stiu ca nu-i tarziu, desi de pe la 21 de ani ma consider batran, dar cred ca pentru a juca la loto nu suntem niciodata batrani si mai cred ca daca e sa fie pentru vreunul dintre noi sa castige la loto, va castiga indiferent daca e pentru prima data cand joaca sau joaca de-o viata asa cum am auzit atatea si atatea povesti, atat la televizor cat mai ales prin viu grai pentru ca astfel de povesti se aud repede, mai ales cand locuiesti intr-o zona rurala.

Deci de astazi ma gandesc: ce-ar fi daca as castiga la loto?

4 gânduri despre &8222;Loto&8221;

  1. ar fi un soc emotional, sper doar sa nu uiti ca faceai si tu parte din marea de oameni inainte sa te palesca norocul, ce de cele mai multe ori aduce prea multe nenoroace dupa el 😉
    Dar bafta 😉

Lasă un răspuns

