Fumatul electronic

Am avut timp sa ma gandesc asa ca m-am gandit la fumul care intra in mine si la fumul care iese din mine, la cum ma afecteaza asta pe mine si la cum ii afecteaza pe cei din jurul meu, la cat ma costa sa fumez. Si calculele sunt dureroase. Asa ca m-am gandit la tigarile electronice, am cautat si am aflat mai multe despre ele. Din ceea ce am citit pe diferite formuri de discutii create special pentru acest subiect, am aflat ca tigarile electronice sunt sigure, ca vapori de e-tigari nu contin produse toxice care se regaresc in fumul celor traditionale sau ca vaporii din e-tigari contin o cantitate de zece ori mai mica de nicotina, iar asta suna imbucurator. In afara de asta, pretul face diferenta!

Un lucru care nu trebuie uitat este lichidul de incarcare folosit si locul de unde procurat in functie de locul in care locuiti si de disponibilitatea voastra de a cerceta acest aspect. Pe scurt, nu e bine sa folositi Dekang pentru ca nu toate produsele comercializate sunt sigilate, pentru ca este produs in China si nu au reusit sa isi pastreze aroma de la un batch la atul. Ar mai fi cateva lucruri pe care le-am aflat dar acestea sunt de ajuns fiindca tot ceea ce trebuie sa faceti este sa il intrebati pe proprietarul unui magazin de tigari electronice de ce nu vapeaza Dekang si va veti da seama singuri.

Deci tigarile electronice sunt o solutie care trebuie incercata. Si repede. Chiar de maine!

12 gânduri despre &8222;Fumatul electronic&8221;

  1. Te citesc de doo zile, de când te-am descoperit, fiindcă îți scapă printre rândurile postărilor fărămituri de poezie. Bănuiesc că neintenționat. Ceea ce e și mai fermecător.
    Așa că un sfat prietenesc, spre părintesc: NU țigara electronică!!! La sub un pachet pe zi cât fumezi tu, ai două posibilități. Să nu crești numărul, sau să te lasi de tot.
    Singurul avantaj al tigării el. e că poți ”fuma” acolo unde nu e permis fumatul.
    Dezavantaje: solventul nicotinei e, cu siguranță, mult mai toxic decât produșii de ardere ai hârtiei. Doza de nicotină solubilizată astfel și inhalată sub formă de abur cald, se duce fix în alveolele pulmonare, toată (chiar dacă e de 10 ori mai puțină cantitativ ca într-o țigară adevărată). Căldura acelui abur produce bronhodilatație mare, când ”tragi” dn țigara el., dispar toate semnele subiective (neplăcute) ale iritației mucoaselor și cililor, de fapt tragi, fără să/ți dai seama, cu năduf, până în rărunchii plămânilor, dacă pot să zic așa.
    Fiind relativ nou produsul ăsta n-a avut timp să fie testat clinic și nici nu se știe ce efecte produce el după 10 – 20 de ani.
    Dacă ai citit și despre ghinonistu ăla, destul de mediatizat incidentul, căruia i-a explodat bateria țigării în gură și l-a lăsat fără limbă și fără o parte din vălul palatin…
    Am încercat-o și eu. După 4 fumuri făceam extrasistole. Am renunțat în 24 de ore.
    Ia-mă cu titlu de inventar, mai puțin argumentele chimice și interacțiunea cu fiziologia ap. respirator.
    O zi bună! Succes deseară! 🙂

    • te iau pe cuvant de cercetasa. te cred. poezia a disparut din blogul asta, nu mai „face sens” cred ca pe la creatie mai gasesti ceva, dar doar atat. nu, despre ala, n-am citit deloc. dar sper sa ma citesti si in contnuare si sa treci diseara pe unde ti-am sugerat. si da, cred ca stii multe despre asta (tigara). astazi am vorbit cu cineva sa luam tutun si masinarie sa incercam si asa. deh, bani nu s. si aia care mai sunt…se gasesc atatea pentru ei 🙂

Lasă un răspuns

