Criza la McDonalds?!

McDONALDS-UL urla de oameni intr-o  seara de duminica cand lumina inca se simte calda pe umarul oamenilor. Criza? Uitati-va acolo sa vedeti ca nu este loc sa arunci un ac. Si mc-ul este acel tip de mancare in america destinat pt oamenii saraci, dar la noi doar cei cu o situatie materiala ridicata se pot duce acolo si ideea e ca sunt multi, da multi de tot. si asa de multi sunt peste tot. nu mai avem dreptul sa folosim cuvantul criza. poate ca e doar pentru unii, mai putin fericiti si norocosi.  planuiam sa scriu despre altceva in seara asta sau deja o alta dimineata dar nu am mai avut cuvinte de cand imaginile cu ipocrizia ideii de criza mi s-a strecurat in minte in contextului mc-ului. spalati-va cu criza pe cap. dar asta pt ca tot ceea ce producem alegem inconstienti sa consumam fix in aceeasi zi sau poate, cu indulgenta, pentru ca astazi imi permit asta, la o zi distanta. nu avem case, dar suntem toti la ms sau la kfc sau la fast-food. nu mai mancam acasa, ca nu e buna mancarea, trebuie musai sa iesim. maine nu mai avem dar lasa, amanetam deja luna viitoare de salariu, of tocmai cand ziceam ca de luna asta, ne vom apuca sa strangem bani. va rog sa va uitai la imagine

29 de gânduri despre &8222;Criza la McDonalds?!&8221;

  1. Măi, nu mă pot abține! Când îmi amintesc de mâncarea ălora, îmi vine-n minte un episod petrecut în iarnă. Eu nu prea am la suflet chestiile de la McDonalds, așa că fii-mea a fost mirată când i-am zis Ok, ia-ți ceva de la ei dacă tot zici că ți-e poftă!
    Eram în Mall la Băneasa și cum e plin de magazine pe-acolo a optat pentru un meniu la pachet în ideea de a-și continua căutările Chestiei-minune pe care și-o dorea. Toate bune și frumoase până m-am trezit eu zicându-i fiică-mii Ale, hai să ieșim de aici – miroase a hrană pentru câini! La care fiică-mea îmi zice râzând Nu e hrană pentru câini, așa miroase meniul de la Mc! 😯
    Acum… ce să zic? De gustibus, deh! :mrgreen: Cert e că de-atunci nu mi-a mai zis că îi e poftă de ceva de la McDonalds… 😉

    • pai da mai dar we do not have anything, traim la propriu dp o zi pe alta si aruncam totul pe mofturi. ma intreb cum va fi peste 5 ani (piata imobiliara) cum vor exploda chiriile si cum vor scadea preturile la apartamente

      • mm cine stie. nici nu vreau sa ma gandesc cum va fi epste 5 ani, sper doar sa nu fie vreun razboi si sa am ce manca.. mai mult de atat, vorba aia, sa faca bors cu mofturile lor , sunt invata sa ma satur si cu un colt de mamaliga

      • razboiul n-ar fi asa de rau, ne-ar matura pe toti dintr-un buton. cat de simplu poate sa fie, apoi ar ramane doar ei sa saraceasca si sa vada cum e, spun „ei” pentru ca stiu ca vor su=tii dinainte de razboi si nu vor fi aici cand se va petrece totul ce as da sa le vad fetele ,si eu ma satur cu muai putin de un colt si stiu ce inseamna (la propriu)

  2. Ha! Ha! Bine spus…sa stii ca eu am 2 prieteni care sunt atat de obsedati de McDonalds incat s-au dus si in ziua de Paste, cand cu totii stim ca tot romanul are frigiderul plin de bunatati! 😀

    • tare tare. sunt obsedati de consum. eu il gasesc scump pe mc si mereu plin si ii aud pe toti vaitandu-se de situatie dar lasa in medie 25 de lei pe zi, pai d unde atatia bani?! plus ca produsele sunt vai mama lor 🙂

      • Corect! Nici mie nu imi plac, de asta nu ii pot intelege! Treaba lor, dar cu sanatatea nu te joci. Mai bine te pastrezi sanatos decat sa dai dupa milioane la doctori sa te faci bine din nou .

      • ca sa dai milioane, trebuie in primul rand sa ai. apoi sistemul e o farsa. nu doar la noi. asa cred ei, asa sunt spalati pe creier, cum sunt politistii, cum sunt profesorii etc. sistemul medical e o farsa pentru ca e facut sa te tina mereu aproape. dupa ce ai avut o afectiune, ti se mai descopera zece cu care traiesti, atat cat traiesti, si pentru care cotizezi si banii de paine. nu, nu e altceva decat o realitate. plus de asta: modalitatea companiilor farmaceutice se bazeaza pe: amelioreza , nu trata. sunt oamenii din sistem care au spus lucrurile astea la unison 😦

      • Da, noi, tinerii ar trebui sa facem ceva in viitor! Eu sunt la Drept, crede-ma ca sunt multe legi proaste. Vai de noi!

      • stiu ca sunt… trebuie dar n-o sa facem nici macar cat au facut parintii nostri. si o mare vina o au si facultatile acestea care produc pe banda rulanta neagajati

      • Asta deja e o problema mai grava ca aia cu farmaciile :)) Asa este…sunt unele facultati de care nu am auzit de 2 ori in viata mea sunt facute ca sa mai obtina ei niste bani de la noi dar de facut ceva cu ele nimic.. Traim in Romania vorba lui Badea…nu putem schimba prea multe. Merita sa incercam totusi. Tind sa sper ca mai exista oameni adevarati si in tara asta nu doar corupti.

      • APROPO DE SPERANTA, STII CA exista vorba aceea : speranta moare ultima ?! eu am completat-o si acum e asa: speranta moare ultima dar moare sigur…

  3. Daca nu am spera ce ne-am face? Cred ca am lua-o razna la cate se intampla in ziua de azi. Sa mai privim si partile bune nu doar pe cele negative…:)

      • Cunosc destul de multe persoane care s-au descurcat cum au putut mai bine in viata, si sunt fericiti. Au urmat poate niste studii sau au prins un job bun pe undeva si se descurca destul de bine. Viata ne-o mai facem si singuri. Ca suntem condusi de oameni corupti,…bine coruptia mereu o sa existe in toate institutiile, dar nu toti sunt asa. SI sa acorzi un vot cuiva nu te mai indeamna inima…eu nu as stii pe cine sa pun stampila. Daca ne nasteam in alte timpuri ce faceam? O parte a lucrurilor favorabila este chiar faptul ca ne-am nascut in vreme de pace…si ca inca mai sunt oameni buni in toate domeniile si institutiile statului. E important sa lasam ceva bun in urma noastra. Ce au facut parintii nostrii poate nu vom face noi niciodata…dar putem spera la mai bine si eventual incerca sa ne ridicam tot mai sus posibil .

      • esti o optimista incurabila si te aplaud sincer SINCER! pace n-a fost niciodata doar desfasurarea razboaielor difera. razboi este intre ghilimele, asa a fost mereu, stim , multi stim, ce e cu ele de ce si cum cine le-a vrut, cum au trucat si mai ales cele cateva companii care aucastigat. razboiul este cea mai profitabila unealta inventata de … de…bancherii. ai ghicit!!! votul este inca o iluzie ridicata. n-a fost niciodata o alegere. nu poti alege intre lucruri similare nu ?!

      • :)) Da…asa e, ai dreptate! Dar totusi, ar fi fost nasol sa traim atunci, vroiai nu vroiai tot pe front ajungeai. Iti dadeai viata pentru nimic…si cu votul asa e …toti o apa si-un pamant tras la indigo cum zicea GuessWho asta e.

      • Nu e pe lista mea de preferati, dar nu ai cum sa nu asculti din moment ce se aud piese din astea la radio non-stop :)) Eu le stiu pe toate de la toti si poate nu le-am cautat niciodata pe Youtube sa le ascult intentionat :)) asta este un alt subiect 😀

Lasă un răspuns

