Schita de casa

Se spune ca seara gandesti prea departe si in orice caz prea mult fata de momentul in care te afli. Asa si eu m-am gandit cum ar fi daca m-as apuca sa imi construiec o casa, m-am gandit cum ar trebui sa fie, m-am gandit la culoarea ei, m-am gandit la preturi, la tot ceea ce face parte din interior pentru ca m-am imaginat rezemat de puritatea peretilor si nu m-am putut opri pana ce nu am parcurs toate amanuntele pe care le cunosc eu pana in acest moment despre casa pe care odata si odata, intr-un mod sau altul, cu imprumuturi sau nu, trebuie sa mi-o construiesc.

Daca in dormitor si in sufragerie pot imprumuta obiecte de la parinti pana ajung sa mi le permit, lucrurile devin putin mai diferite cand vorbim de bucatarie, dar mai ales cand vorbim de baie pentru ca obiectele care alcatuiesc necesarul pentru aceste incaperi nu prea pot fi imprumutate. Stiu ca toti ne dorim, in primul rand, obiecte sanitare de lux pentru baia noastra, iar acest fapt este total justificat in contextul in care sanatatea este demult un factor determinant al vietii noastre si de ce nu al casei noastre. Poate fi chiar elementul care sa aduca linistea de care e nevoie intr-o casa noua. Sunt de parere ca exista o parte din noi care poate fi evidentiata prin stilul in care alegem sa decoram incaperile intime, ma refer aici la dormitor si la baie, prin obiectele pe care le alegem pentru acestea si implicit pentru noi. Important e sa gasim combinatia ideala intre pret si calitate, iar daca pentru asta beneficiem si de vreo oferta speciala de la producatori de obiecte sanitare, de la cei care produc elemente de mobilier sau de la cei care produc aparate elctrice si electronice, atunci putem fi foarte satisfacuti de alegerea noastra.

Astazi a devenit foarte clar ca dureaza mult pana toate se potrivesc intr-o casa pentru ca fiecare obiect are forma si personaliatea sa si, cumva, parca stramba din nas in cazul in care celelalte obiecte nu au aceleasi proprietati. Iar noi, cei care incercam sa le facem sa se potriveaca, suntem de fapt primii care strambam din nas cand bateria de baie nu se potriveste cu aspectul robinetilor sau cand veioza nu se asorteaza deloc cu podeaua din dormitor si exemplele pot continua la nesfarsit. E important sa incepem constructia si poate asa toate se vor imbina fara sa ne batem prea mult capul cu asta fiindca am observat ca toate magazinele care ofera produse necesare interiorului casei noastre ofera si consultanta, de cele mai multe ori gratuita, pentru ca alegerile noastre sa fie cele corecte.

Cateodata constructia unei case pare atat de aproape daca stii la cine sa apelezi!

 

13 gânduri despre &8222;Schita de casa&8221;

Lasă un răspuns

